پایگاه خبری خانه فوتبال:

محمرضا مهرانپور، بازیکن اسبق تیم استقلال، در خصوص دیدار آبی‌پوشان با نفت مسجدسلیمانگفت: من بازی را کامل دیدم و به نظر من استقلال کمی عجول بود و به جای اینکه نفت مسجدسلیمان هیجان داشته باشد انگار استقلال هیجان داشت. به هرحال استقلال از نفت خیلی پر مهره‌تر بود اما به نوعی بازی می‌کرد که انگار برعکس است.

او در خصوص انتقادات وارده به سیدحسین حسینی ادامه داد: ما باید به حسینی احترام بگذاریم زیرا گلرهای بزرگ دنیا هم اشتباه می‌کنند. یادمان نرود که حسینی چند بار استقلال را به بازی برگردانده و گل خوردن برای همه اتفاق می‌افتد وشاید اگر رشید هم بود گل دریافت می‌کرد.

سید حسن حسینی

بازیکن اسبق استقلال در خصوص دیدار این تیم با نساجی مازندران در هفته پیش‌رو گفت: همه بازی‌ها سخت است و همه برابر تیم‌هایی مثل استقلال و پرسپولیس انگیزه دارند و همین موضوع کار را سخت می‌کند ولی استقلال باید امتیاز بگیرد تا شرایطش را در جدول حفظ کند.

مهرانپور در پایان در خصوص تغییرات متعدد در استنقلال افزود: به نظر من ترکیب مدام تغییر می‌کند و این اصلا خوب نیست چون سرمربی باید تا الان بازیکنانش را شناخته باشد. اگر هم من حرفی می‌زنم در جهت کمک به استقلال است نه انتقاد از فرد خاصی. 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: