پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

 

پایان رافت، در خصوص عملکرد پرسپولیس در هفته های گذشته که باعث انتقاد از این تیم شده است گفت: نمی توان کتمان کرد که پرسپولیس در فصل جاری فراز و نشیب‌های زیادی در نتیجه گیری داشت. این تیم به خاطر حضور در لیگ قهرمانان آسیا تغییراتی در شیوه بازی کردن خود داشت و وقتی هم نتوانست جام را بگیرد دچار خستگی روحی شد.

مهاجم پیشین پرسپولیس افزود: نبود چند بازیکن تاثیرگذار فصل گذشته در این تیم کاملا احساس می شود. پرسپولیس در ابتدای فصل برای فینال لیگ قهرمانان آسیا تمرکز داشت اما پس از آن هم نتوانست تمرکز ذهنی برای بازی های لیگ برتر داشته باشد.

رافت ادامه داد: شکست پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک به خاطر نبودن بازیکنان تخصصی در دفاع بود. این تیم باخت بدی رقم زد و طبیعی بود در بازی بعدی دچار استرس در زدن ضربات آخر باشد. با این حال پرسپولیس در بازی با ماشین سازی تبریز عملکرد فنی قابل دفاع داشت. من منتقد سیستم پرسپولیس نیستم و این تیم مشکل فنی ندارد.

پرسپولیس پیشکسوت پرسپولیس درباره گل نزدن مهاجمان این تیم نیز تاکید کرد: من نمی دانم چرا می گویند پرسپولیس گل نمی زند. آنها در هر بازی گل زده اند. حالا اینکه مهاجم گل نمی زند طبیعت فوتبال است. قطعا این تیم در ادامه بازی ها و با بازگشت عیسی آل کثیر خیلی موفق تر عمل خواهد کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پرسپولیس خیلی زود به جمع مدعیان قهرمانی باز می گردد. من ایمان دارم یحیی گل محمدی خواهد توانست بار دیگر با این تیم به موفقیت برسد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: