پایگاه خبری خانه فوتبال:

در یکی از بازی‌های هفته شانزدهم لیگ فوتبال پرتغال شب گذشته تیم پورتو به مصاف تیم ریوآوه رفت و موفق شد با دو گل در این بازی به پیروزی برسد.

این بازی برای مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم پورتو خاص بود چرا که وی سال گذشته در ریوآوه حضور داشت و نخستین تجربه اروپایی خود را کاملاً موفق در این تیم سپری کرد.

طارمی که در این فصل تاکنون در مجموع ۱۱ گل برای پورتو زده است، شب گذشته در گلزنی ناکام بود اما روی هر دو گل پورتو تاثیرگذار ظاهر شد. گل نخست پورتو در دقیقه ۴۵ در حالی رقم خورد که طارمی در محوطه شش قدم توپ را با ضربه فنی به سمت دروازه حریف زد اما بعد از مهار توسط دروازه بان ریوآوه، «لوییس دیاز» توانست توپ برگشتی این موقعیت را به گل تبدیل کند.

در دقیقه ۷۴ هم طارمی با یک تکل بسیار بلند کنار خط طولی، توپ را از آن خود کرد و آن را با خود تا داخل محوطه ریوآوه پیش برد. مهاجم ایران سپس با یک پاس رو به بیرون، «اوانیلسون» را در موقعیت گل قرار داد و پورتو توانست اختلاف را به عدد ۲ برساند. طارمی در دقیقه ۸۰ تعویض شد.

در پایان مسابقه، مهدی طارمی به عنوان بهترین بازیکن زمین و لوییس دیاز به عنوان بهترین بازیکن انتخابی باشگاه پورتو معرفی شدند.

در این هفته از مسابقات و در دیداری حساس، تیم صدرنشین اسپورتینگ به مصاف تیم مدعی بنفیکا رفت که این بازی با یک گل به سود اسپورتینگ تمام شد.

به این ترتیب جایگاه پورتو در رده دوم جدول با ۳۸ امتیاز تثبیت شد. اسپورتینگ با ۴۲ امتیاز صدرنشین است و براگا با ۳۳ امتیاز در رده سوم است. بنفیکا با یک بازی کمتر و ۳۲ امتیاز، چهارم است.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: