پایگاه خبری خانه فوتبال:

حساس‌ترین بازی هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران روز پنجشنبه بین ۲ تیم سرخپوش و پرطرفدار یعنی تراکتور و پرسپولیس به انجام می‌رسد. دیداری که در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می‌شود و اهمیت فوق العاده بالایی برای هر ۲ تیم دارد.

تراکتور در ۲ بازی اخیر خود در تبریز ۲ شکست در برابر استقلال و آلومینیوم نصیبش شده و در نبود هوادارانش نتوانسته مانند گذشته از امتیاز میزبانی بهره ببرد. تی‌تی‌ها در هفت بازی برگزار شده در این فصل به عنوان میزبان تنها یک برد را مقابل پیکان به دست آوردند و در ۶ مسابقه دیگر سه تساوی و سه باخت عایدشان شده است. یعنی از ۲۱ امتیاز در دسترسی، تنها ۶ امتیاز به نماینده تبریز رسیده است. آنها بین تیم‌های حاضر در لیگ بیستم در رده چهاردهم میزبان‌ها قرار دارند که بسیار عجیب و دور از انتظار است. فقط ۲ تیم پایین‌جدولی ذوب‌آهن و ماشین‌سازی عملکرد ضعیف‌تری نسبت به تراکتور داشته‌اند.

در سوی دیگر ماجرا هم اوضاع چندان بهتر نیست. پرسپولیسی که یکی از عوامل اصلی موفقیتش در چهار فصل اخیر، عملکرد درخشان در بازی‌های خارج از خانه بوده است در لیگ بیستم تیم چهاردهم جدول در دیدارهای خارج از خانه بوده است. شاگردان یحیی گل‌محمدی تا به اینجای کار و پیش از مسابقه با تراکتور، از پنج بازی خارج از خانه یک باخت و چهار تساوی به دست آورده و هیچ بردی نداشته است. یعنی چهار امتیاز از ۱۵ امتیاز ممکن. فقط ۲ تیم نساجی و ماشین‌سازی که در حال حاضر در جدول کلی پانزدهم و شانزدهم هستند نسبت به سرخپوشان تهرانی نمایش ضعیف‌تری داشته‌اند.

حال باید دید جدال ۲ هم‌تیمی سابق در تیم ملی فوتبال ایران به چه نتیجه‌ای منجر می‌شود. یحیی سابقه سرمربیگری در تراکتور را دارد و با جو ورزشگاه یادگار آشناست. از طرفی مسعود شجاعی هم برای اینکه بتواند همچنان به عنوان سرمربی به کارش ادامه دهد باید مقابل پرسپولیس به برتری برسد.

منبع: ایرنا

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: