پایگاه خبری خانه فوتبال:

علی انصاریان در 14 تیر 1356 بدنیا آمد. علی انصاریان در تهران متولد شد. علی انصاریان بازیکن بازنشسته و بازیگر است.علی انصاریان با 186 سانتی متر قد بعنوان مدافع تجربه پوشیدن هر دو پیراهن تیم استقلال و پرسپولیس را دارد و حالا هنرپیشه شده و مجری گری برنامه را نیز تجربه کرده استبه گفته پزشکان معالج ریه‌های علی انصاریان به شدت درگیر ویروس کرونا شده و با اینکه چند روزی است مراقبت‌های ویژه ای از او صورت می‌گیرد اما هنوز شرایط ریه‌هایش بهتر نشده است.

جدیدترین وضعیت علی انصاریان

 محمدرضا هاشمیان پزشک معالج علی انصاریان درباره آخرین وضعیت او گفت:بیماری کووید ۱۹ شدت بسیاری در ایشان داشت. سی تی اسکن ایشان نواحی قائده ریه را در بر گرفته بود در سمت راست ریه ایشان فیبروز تشکیل شده بود و ایشان به بیمارستان فرهیختگان مراجعه می کنند و در بخش مراقبت های ویژه بستری می شوند.

هاشیمان افزود: بعد از دو روز تهویه مکانیکی غیرتهاجمی برای ایشان شروع می شود. روز گذشته شرایط نسبتا پایداری با تهویه غیرتهاجمی داشتند. اگر این تهویه برای ایشان برقرار نمی شد، از نظر اکسیژن رسانی ریه کارایی نداشت.

علی انصاریان نیاز به معجزه دارد

هاشمیان بیان کرد: شب گذشته حدود ساعت ۸ ایشان دچار تنگی نفس فزاینده و افت اکسیژن رسانی خون و افزایش تعداد تنفس می شوند. راهی هم جز اقدام تهاجمی برای ایشان و وصل کردن به دستگاه تهویه مکانیکی وجود نداشت. عکس های ریه ای که بلافاصله از ایشان کرفته شد، جالب نبود. امروز عکس ها از دیشب بهتر است اما شرایط کمی پیچیده است.

پزشک معالج علی انصاریان گفت: ایشان هیچگونه شواهدی از مشکلات قلبی ندارند و آمبولی و یا لخته خون در شریان ریوی ندارند. اندام های دیگر هم دچار لخته نبودند. البته عفونت های دیگری هم در کار هستند و دچار ویروس دیگری هستند و آن را در روزهای گذشته درمان کردیم.

هاشمیان افزود: داروهایی که برای دیگر بیماران کرونایی در ایران استفاده می شود، برای ایشان هم استفاده شده است. داروها، فشار خون را افزایش می دهند و امیدواریم نقایصی در دیگر ارکان ها اتفاق نیفتد. لاجرم اگر اکسیژن رسانی بالا بیاید، وضعیت خوب است در غیر این صورت وضعیت بسیار خطرناک خواهد شد.

هاشمیان در پایان گفت: ایشان افزایش ضربان قلب داشتند و از دیشب شدت بیشتری کرفته است اما خدا را شکر آمبولی ریه نداشتند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: