پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

 

 

عجیب ‌ترین سورپرایز محمود فکری برای آن بازی، استفاده از سیدحسین حسینی درون دروازه بود. بعد از آن دیدار این شایعه مطرح شد که چون رشید مظاهری از تاکتیک فکری انتقاد کرده، فکری تصمیم گرفته او را نیمکت نشین کند.

فکری در برنامه فوتبال برتر درباره دلیل تغییر دروازه ‌بان تیمش گفت: در سه بازی متوالی رشید مظاهری گل خورد. حسینی در بازی با فولاد که گل خورد مقصر نبود. به اعتقاد ما هم رشید دروازه‌بان خوبی است و هم حسینی. دقیقاً همان فضایی که دوستان به وجود می‌آورند باعث می‌شود که همه به ما حمله کنند. ما باید دو دروازه‌بان آماده داشته باشیم.

اگر چه فکری در ادامه صحبتهایش شایعه انتقاد مظاهری از او را رد کرده اما به نظر می‌رسد تا زمانی که مظاهری درباره دلیل نیمکت نشینی‌اش صحبت نکند، باور حرفهای فکری درباره نیمکت نشین کردن مظاهری، آن هم در این مقطع از فصل، برای تمام طرفداران استقلال کار راحتی نخواهد بود به خصوص آنکه امروز صبح در فضای مجازی کدهایی درباره اعتراض یک دروازه‌بان به تاکتیک سرمربی تیمش منتشر شد که به نظر می‌رسد بی ارتباط با ماجرای مظاهری و فکری نبوده است.نکته جالب اینکه یکی از روزنامه های ورزشی هم دوباره خبر بحث مظاهری با فکری را کار کرده تا به نوعی صحبتهای سرمربی استقلال را رد کرده باشد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: