پایگاه خبری خانه فوتبال:

مهدی قائدی در پایان دیدار استقلال و نساجی اظهار داشت: من به خاطر آن ضربه پنالتی عذرخواهی می‌کنم خودم خیلی ناراحت شدم و این فوتبال است، پیش می‌آید و امیدوارم هواداران من را ببخشند.

وی افزود: برای اولین‌بار می‌خواهم در خصوص خودم مصاحبه کنم. نزدیک 5-6 ماه است باشگاه به من قول داده است و گفته‌اند قراردادم را درست می‌کنند. تا همین الان، امروز و فردا می‌کنند. نمی دانند که ما از لحاظ روحی به هم می‌ریزیم. ووریا می‌داند و به او گفته‌ام که این اتفاق‌ها برایم رخ می‌دهد. 

قائدی خاطرنشان کرد: اگر نمی‌خواستید قرارداد را درست کنید چرا قول دادید. من ساعت یک شب پیش سعادتمند رفتم و گفت بعد از سفر قطر قرارداد را درست می‌کند. آمدند قطر و گفتند مهر باشگاه را نداریم و بعد از آن استعفا دادند. وقتی مددی آمد من مدیر برنامه‌هایم را پیش او فرستادم و گفت قرارداد را درست می‌کنیم. من واقعاً روحیه‌ام به هم ریخته است.  تمرکزم تا قبل از این بازی خراب شد.

مهدی قائدی بازیکن استقلال گفت: ما به اردو می رویم  و به ما پرسی غذا می‌دهند از دو دست لباس یکی از آن را برمی‌دارند. در زمین تمرین‌مان سنگ و شیشه وجود دارد.

وی در خصوص اینکه آیا مسئولین باشگاه از صدرنشینی این تیم خوشحال نیستند، عنوان کرد:‌ ما نمی‌دانیم صاحب‌مان چه کسی است. هواداران وجود دارند و ما باید به آنها بگوییم چه اتفاقاتی رخ می‌دهد. خیلی‌ها می‌دانند این مشکلات در استقلال و پرسپولیس وجود دارد. تیمی که صدرنشین است باید نگاه دیگری به آن داشته باشند و ما هم بازیکن هستیم حق‌مان را باید بگیریم.

قائدی در رابطه با پیشنهاد خارجی‌اش گفت:‌ من قلباً استقلال را دوست دارم اگر شرایطش خوب باشد دوست ندارم هیچ وقت از استقلال جدا شوم. وقتی امکانات خوبی داشته باشیم هیچکس دوست ندارد از استقلال جدا شود.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: