پایگاه خبری خانه فوتبال:

بند وفاداری و بند تمدید قرارداد در صورت حساب لئو مسی باعث شد تا رسانه‌ها به بندهای عجیب و غریب در قرارداد بازیکنان برتر اروپایی بپردازند.

البته لئو مسی گرچه قراردادی 4 ساله به ارزش 555 میلیون یورو با بارسلونا بسته ولی توانسته بیش از 300 میلیون یورو سالیانه به حساب باشگاه سود واریز کند.

اما بندهای قرارداد برخی ستاره‌های اروپا عجیب‌تر از چیزی است که در قرارداد مسی ذکر شده است که زیر مشاهده کنید.

*تشویق شدن از سوی تماشاگران

در سال 2018 شبکه تلویزیونی فرانسه منتشر کرد که نیمار به خاطر تشویق تماشاگران در انتهای مسابقه 370 هزار یورو پاداش دریافت کرده است. البته او مسئله را انکار کرد ولی گفته‌ می‌شود تیاگو سیلوا ، هم‌تیمی سابق او در پاریس نیز به خاطر تشویق تماشاگران 33 هزار یورو پاداش دریافت می‌کند.

yUU301R6kJGm

*ساحل اختصاصی

وقتی ازکوییل لاوتزی راهی چین شد تا برای «هبی فورچین» بازی کند قراردادی بست که دقیقه‌ای 55 یورو پول دریافت کند. او همچنین درخواست کرده بود 2 خانه مبله، 2 خودرو شخصی، یک آشپز و راننده شخصی داشته باشد.

ژروینیو، بازیکن کنونی پارما نیز در تیم چینی درخواست کرده بود تا ساحل اختصاصی داشته باشد و یک عمارت بزرگ به او بدهند. این بازیکن ساحل عاجی همچنین یک هلیکوپتر طلب کرد و در باشگاه چینی خواست که هر وقت اراده کند بتواند با یک بلیت هواپیما به خانه بازگردد.

*اجازه برای مهمانی

به نقل از لا ناسیون، زمانی که رونالدینیو قرارداد فلامینگو در سال 2011 را امضا کرد، بندی در قراردادش بود که اجازه داد، این بازیکن سرشناس فوتبال اروپا هفته‌ای 2 بار به میهمانی برود.

رونالدینیو همچنین درخواست کرده بود یک خانه به همراه استخر، زمین ساحلی ،  زمین 7 نفره به همراه انواع نوشیدنی‌ها به او بدهند.

*جت شخصی

مارادونا در زمان حضورش در امارات درخواست کرده بود تا یک جت شخصی به او بدهند تا اجازه دهند که این بازیکن شخصا هر زمان که خواست برای دیدن خانواده‌اش به آرژانتین سفر کند.

*نپوشیدن استوک قرمز رنگ

«فوتبال لیک» در گذشته افشا کرده بود که رافائل فان‌درفارت در 14 ماه بازیگری‌اش در رئال بتیس بیش از 114 هزار یورو پول دریافت کرد، فقط به خاطر اینکه رنگ استوک‌هایش قرمز نباشد. این مسئله هم به خاطر رقابت بتیس و سویا به عنوان یک همشهری است. یا مثلا رسانه‌ها گزارش دادند که بسیاری از بازیکنان در بند‌های قراردادشان ذکر می‌کنند که برادر یا یکی از اقوامشان در رده‌های پایین‌تر بازی کند تا آنها قرارداد تیم اصلی را امضا کنند.

YNYuyWpJoM3a

*یک میلیون یورو برای اخراج نشدن

بالوتلی در زمان حضورش در لیورپول بندی قراردادش بود که اگر 3 بازی متوالی اخراج نشود، یک میلیون پوند پول بگیرد. یا مثلا در قرارداد آدبایور زمانی که به لیون پیوست درج شده بود که این بازیکن یک عمارت با ویوی جزیره «کُرس»، یک هلیکوپتر و آشپز شخصی می‌خواهد و باید پیراهن شماره 10 ستاره یک یعنی لاکازت را نیز به او بدهند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: