پایگاه خبری خانه فوتبال:

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: نیازی به تمجید من از پرسپولیس نیست زیرا چهار دوره قهرمان لیگ و دو دوره نایب قهرمان آسیا شده است.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمد ربیعی در نشست خبری دیدار معوقه هفته نهم لیگ برتر بین تیم‌های پرسپولیس و مس رفسنجان اظهار داشت: در ابتدا بازهم درگذشت دو اسطوره فوتبال ایران یعنی انصاریان و میناوند را تسلیت گفته و برای خانواده آنها آروزی صبر و شیکبایی و از درگاه ایزد منان آزوی مغفرت مسئلت می‌کنم.
وی افزود:‌نیازی به تمجید من از پرسپولیس نیست زیرا چهار دوره قهرمان لیگ و دو دوره نایب  قهرمان آسیا شده است و اکنون هم شرایط خوبی دارد.
پرسپولیس اکنون در شرایط خوبی قرار گرفته و ما هم برنامه‌های خود را از لحاظ ذهنی و فنی برای این مسابقه دنبال می‌کنیم فکر می‌کنم بچه‌ها در هارمونی قرار گرفته‌اند تا بتوانیم مقداری از تدابیر خود را مقابل این تیم اجرا کنیم.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان تصریح کرد: یحیی گل‌محمدی  و همکارانش برای من قابل احترام هستند و فکر می‌کنم حقشان بود در لیگ قهرمانان آسیا به قهرمانی برسند.پرسپولیس کادر ایرانی خوب و فهمیده‌ای را در اختیار دارد و برای این دوستان هم آرزوی توفیق می‌کنم.

ربیعی درباره اینکه در صورت برتری مقابل پرسپولیس جایگاه این تیم را در رتبه چهارم جدول می‌گیرند توضیح داد: هدف ما پیاده کردن برنامه‌هایمان است و نهایت خروجی این برنامه‌ها کسب امتیازات کامل است. هدف‌گذاری ما برای دیدار با پرسپولیس به شکلی است که با دست پر از زمین بیرون بیاییم و برد را هم دور از دسترس نمی‌بینم. قطعا مس رفسنجان نه تنها حریف دست و پا بسته‌ای مقابل پرسپولیس نیست بلکه امیدوارم در برخی لحظات بازی بتوانیم بخش‌های مدنظرمان‌ را هم به نمایش بگذاریم تا از این طریق با پیروزی از زمین خارج شویم.

وی درباره متحول شدن مس رفسنجان پس از 5دیدار ابتدایی خود و میزان امیدواری‌اش برای کسب نتیجه مناسب مقابل پرسپولیس گفت: مدیریت مسابقه چندین بخش دارد که یکی از آنها تحلیل تیم حریف است آنچه در این سال‌ها دنبالش بوده‌ام جاری کردن سبک و فلسفه خودم در شریان تیم است در 5 دیدار ابتدایی هم بازی‌های بدی ارائه ندادیم دیدار اول‌مان را مقابل استقلال برگزار کردیم و سپس به مصاف گل‌گهر،‌آلومینیوم اراک، تراکتور و سایپا رفتیم که در تمام این مسابقات عملکرد خوبی داشتیم.

سرمربی تیم مس رفسنجان تصریح کرد: مقابل تراکتور 6، 7 موقعیت خوب را از دست داده و حدود دقیقه 87 روی یک غافلگیری و ضربه ایستگاهی گل دریافت کردیم.بهتر شدن روند‌مان هم دلیل دارد تیم ما تازه به لیگ برتر آمده و چندین بازیکن جدید جذب کرده است برای اینکه آنها با برنامه‌های مس رفسنجان خود را وفق داده و شرایط تیم بهتر شود نیاز به زمان داشتیم.

ربیعی اضافه کرد: در کل پروژه‌های فنی زمان‌بر است و برای اینکه بتوانم مس رفسنجان را به یک خانواده تبدیل کنم تا در زمان زیادی که شبانه‌روز با هم هستیم احساس خوبی داشته باشیم و به موازات آن هم بخش فنی و تمرین را جلو ببریم زحمات زیادی به همراه گروهم کشیدم اما مس رفسنجان هنوز کار دارد.

وی افزود: برنامه‌ریزی این جور تیم‌ها و چالش سال اول آنها در لیگ برتر دشوار است خودم تلاش می‌کنم امسال این تیم را در لیگ برتر حفظ کنم و هر چه جایگاه‌مان محترم‌تر باشد بهتر است البته برای تیم‌هایی که سال اول به لیگ برتر می‌آیند بقا یک موضوع مهم است تجربه سال‌های اخیر هم نشان داده اینگونه تیم‌ها تا روز آخر برای نیفتادن دست و پا می‌زنند و خیلی‌ هم در روز آخر سقوط می‌کنند تا جایی که توان دارم سعی می‌کنم مس رفسنجان را از این فضا و ذهنیت دور کنم.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان خاطرنشان کرد: برای این کار باید شبانه‌روز تلاش کنیم که این کار را هم انجام می‌دهیم زیرا اذیت سخت است به تیمم ایمان دارم و مطمئن هستم از این میدان بزرگ لیگ برتر در سال اول سربلند بیرون خواهیم آمد.

ربیعی درباره شناخت از تیم پرسپولیس گفت: یکی از پروژه‌های کاری ما همین موضوع است و برای شناخت از حریف خیلی وقت می‌گذاریم برای هر بازی برنامه و نقشه جداگانه‌ای داریم.

وی درباره غیبت 4 بازیکن مس گفت: تیم ما یک لشکر مصدوم دارد البته در پروژه تیم‌سازی سعی کرده‌ایم شرایط را به شکلی پیش ببریم تا بچه‌ها به جای بحث فردی در محور تیم باشند اما مقابل پرسپولیس مثل چند بازی قبل ضمن در اختیار نداشتن ناصر سالاری، محمد قاضی، حامد نورمحمدی، محمد آقاجانپور و رحیم زهیوی را در اختیار نداریم. البته سجاد آشوری هم مصدوم است اما کادر پزشکی ما همچنان درباره وی تلاش می‌کند زیرا مقداری آسیب‌دیدگی دارد. فعلا این نفرات مصدوم هستند اما گلایه‌ای هم نیست زیرا در بیشتر بازی‌های این فصل بین دو تا 5 بازیکن را در اختیار نداشتیم که البته تعداد نفرات مصدوم‌مان مقابل پرسپولیس بیشتر هم است.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان اضافه کرد: می‌توانستیم 10 بازیکن لیگ برتری جذب کنیم که 5 نفر از آنها را فردا نداریم یکی از دلایل مصدومیت بازیکنان ما همین بازی کردن در چمن مصنوعی است البته در برخی مسابقات هم مسابقات را پارت‌بندی کرده و برای هر بخش از امکانات و تیپ دیگری استفاده می‌‌کنیم.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: