پایگاه خبری خانه فوتبال:

 پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: سرخ‌پوشان پایتخت با آمدن «مهدی ترابی» نسبت به گذشته تیم ترسناک‌تر و قدرتمندتری می‌شوند.
ناصر محمدخانی در گفت‌وگو با ایرنا، در مورد بازی فردای پرسپولیس و مس رفسنجان، اظهار داشت: مس در این چند هفته تیم خوبی بوده و نباید این تیم را دست کم گرفت. پرسپولیس برای ماندن در کورس قهرمانی و رسیدن به صدرجدول به پیروزی در این بازی نیاز دارد.
وی ادامه داد: دست کم گرفتن مس یعنی خودکشی. پرسپولیس باید مثل بازی های مهم دیگر به این بازی نگاه کند. درست است که مس از لیگ یک آمده اما حریف سرسختی است.
پیشکسوت پرسپولیس درباره بازگشت مهدی ترابی به این تیم گفت: پرسپولیس تیم خوبی بود که حالا با آمدن ترابی ترسناک‌تر هم می‌شود. ترابی قبلا نشان داده چه بازیکن تاثیرگذار و بزرگی است. با آمدن او و عیسی آل‌کثیر شرایط خط حمله پرسپولیس خیلی بهتر می‌شود.
محمدخانی در خصوص چند بازی پایانی پرسپولیس تا نیم فصل تاکید کرد: تمام بازی ها مهم است اما به نظرم بازی با گل گهر خیلی سخت و سرنوشت ساز است. هرچند بازی با مس و پیکان هم دشواری‌های خودش را دارد.
وی افزود: اگر پرسپولیس از این سه بازی، بتواند ۷ یا ۹ امتیاز  کسب کند شانس اول قهرمانی این فصل است. این ۳ بازی آخر نیم فصل خیلی مهم است و امیدوارم با بهترین نتیجه برای پرسپولیس تمام شود.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: