پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

تیم فوتبال پرسپولیس در حالی خود را برای سه بازی باقیمانده تا پایان دور رفت بیستمین دوره رقابت‌های لیگ برتر آماده می‌کند که ترکیب این تیم با توجه به مصدومیت و محرومیت بازیکنان کلیدی خود دست‌خوش تغییر می‌شود.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس به دلیل مصدومیت محمدحسین کنعانی زادگان در سه بازی گذشته مجبور به تغییر در ساختار دفاعی این تیم شد.

مهدی شیری و سید احسان حسینی زوج دفاعی این تیم را در شکست دو بر یک مقابل آلومینیوم اراک تشکیل دادند اما در ادامه با توجه به بازگشت سیدجلال حسینی از بند مصدومیت، شاهد حضور کاپیتان این تیم در کنار کمال کامیابی نیا در دفاع میانی سرخپوشان بودیم.

 

پرسپولیس در دو دیدار گذشته خود مقابل نمایندگان تبریز در لیگ برتر بیستم به پیروزی رسید تا جایگاه خود را به عنوان مدافع قهرمانی در لیگ برتر بهبود ببخشد.

حالا سرخپوشان پایتخت پس از ثبت کلین شیت حامد لک در جریان برد یک بر صفر این تیم مقابل تراکتور تبریز باید بدون حضور این دروازه‌بان به مصاف مس رفسنجان برود.

«بوژیدار رادوشوویچ» دروازه‌بان کُروات پرسپولیس برای اولین بار در لیگ برتر بیستم درون دروازه این تیم قرار می‌گیرد اما باز هم ساختار دفاعی پرسپولیس تغییر نخواهد کرد تا این تیم در سه بازی باقیمانده خود در لیگ برتر با ترکیب همیشگی خود وارد میدان شود.

کادر فنی پرسپولیس با وجود از دست دادن بشار رسن پس از فینال لیگ قهرمانان آسیا برنامه تاکتیکی خود را تغییر چندان نداد تا منتظر تغییرات در لیست خود برای نقل و انتقالات زمستانی مانده و پلان تاکتیکی خود را با توجه به موجودی اش تغییر بدهد.

سه دیدار باقیمانده پرسپولیس تا پایان دور رفت به شرح زیر است:

* پرسپولیس - مس رفسنجان؛ ۲۱ بهمن ماه

* پرسپولیس - پیکان؛ ۲۶ بهمن ماه

* گل گهر سیرجان - پرسپولیس؛ اول اسفندماه

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: