پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

دیدار معوقه هفته نهم رقابت های لیگ برتر بین پرسپولیس و مس رفسنجان فردا در استادیوم آزادی برگزار می شود تا سرخپوشان، یکی از 2 بازیشان که به دلیل حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا به تأخیر افتاده بود را برگزار کنند.

گل محمدی برای کم کردن از فاصله تیمش با صدرجدول، به سه امتیاز این بازی نیاز دارد و در صورتی که بازی های باقیمانده خود را برنده از زمین خارج شود، عنوان قهرمانی نیم فصل نخست را از آن خود می کند اما سرمربی سرخپوشان خاطره خوشی از تقابل با نماینده رفسنجان ندارد.

یحیی گل محمدی زماین که در لیگ یک هدایت اکسین البرز را برعهده داشت، در رفسنجان به مصاف مس رفت و با نتیجه دو بر یک مقابل این تیم شکست خورد. هدایت مس رفسنجان در آن زمان را میشو کریستوویچ سرمربی اهل یوگسلاوی برعهده داشت.

یحیی گل محمدی نکته جالب دیگر، سابقه تقابل سرمربی سرخپوشان با سرمربی کنونی مس رفسنجان است. یحیی گل محمدی در آن مقطع که در لیگ دسته اول مربیگری می کرد، با اکسین البرز مقابل بادران تهران هم قرار گرفت که هدایت آنها بر عهده محمد ربیعی سرمربی کنونی مس رفسنجان بود. گل محمدی در آن مسابقه با گل دقیقه ۹۲ محمود شفیعی از باخت به محمد ربیعی فرار کرد.

حالا یحیی گل محمدی این بار برای جبران ناکامی هایش مقابل مس و ربیعی، با پرسپولیس روبروی آنها قرار می گیرد. دیدار دو تیم فردا و از ساعت 17 در استادیوم آزادی برگزار می شود.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: