پایگاه خبری خانه فوتبال:

در پایان دیدار استقلال با نساجی رسانه‌ها به نردبانی برای رسیدن به خواسته‌های مالی بازیکنان استقلال تبدیل شدند و گویا این ماجرا هنوز هم برای یکی دو تن از بازیکنان استقلال تمام نشده است.

در روزهای اخیر بازیکنان استقلال به جای شوت زدن به توپ وسط میدان مسابقه با حرف‌های تندی که علیه مدیران باشگاه زدند سعی کردند از گلایه‌های مالی و وضعیت دریافتی‌های خود برای انحراف اذهان هواداران استفاده کنند. نوعی سوءاستفاده از رسانه‌ها و تریبون اصحاب رسانه که در روزهای عادی هیچ یک از این نفرات راضی به صحبت کردن و مصاحبه کردن با آنها نمی‌شوند و کمترین اهمیتی برای خواست هواداران هم قائل نیستند اما هر وقت پای منافع وسط بیاید، هواداران و رسانه‌ها عزیز می‌شوند! در پایان دیدار با نساجی رسانه‌ها به نردبانی برای رسیدن به خواسته‌های مالی بازیکنان استقلال تبدیل شدند و گویا این ماجرا هنوز هم برای یکی دو تن از بازیکنان استقلال تمام نشده است. یکی از این نفرات امیر ارسلان مطهری بود که بار دیگر پس از اینکه همان شب هم حرف‌هایی درباره مشکلات تیم و وضعیت مالی زد دوباره به همین بهانه حرف‌هایی درباره اوضاع برهم ریخته باشگاه زده و خواستار رسیدگی مسئولان به اوضاع خودش و هم‌تیمی‌هایش شده است.

ارسلان مطهری بازیکنی که نیم‌فصل لیگ نوزدهم با تلاش بهرام امیری معاون پشتیبانی وقت باشگاه از ذوب‌آهن به استقلال آمد و در بدو ورود ۲ گل در دربی به پرسپولیس زد، شاید در پایان فصل و با دیدن رشد قرارداد برخی از هم‌تیمی‌هایش از ۲ یا ۳ میلیارد به ۱۰ تا ۱۴ میلیارد گله دارد و با اثرگذاری که در استقلال داشته این حق را برای خودش قائل شده که حرف بزند. این در حالی است که گفته شده بازیکنان بدون اجازه باشگاه حق مصاحبه ندارند!

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: