پایگاه خبری خانه فوتبال:

 مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو پرتغال گفت: ما امسال در لیگ قهرمانان هستیم و جام‌ها را می‌بریم. این رویای من بود.
به گزارش ایرنا، مهدی طارمی امسال هم به درخشش خود در فوتبال اروپا ادامه داد و در حال حاضر با ۸ گل زده در رده دوم گلزنان برتر لیگ پرتغال قرار دارد.
او در آخرین دیدار تیمش برابر براگا هم یک گل زیبا به ثمر رساند تا از پورتو در این بازی حساس طعم شکست را نچشد.
بر همین اساس سایت اوجوگو پرتغال مصاحبه‌ای را با این بازیکن ایرانی انجام داد.
وی در ابتدای صحبت‌هایش اظهار داشت: من پیش از آغاز فصل از بنفیکا و اسپورتینگ هم پیشنهاد داشتم اما پورتو را انتخاب کردم چرا که تیم بسیار قدرتمندی است و در ایران حتی از بنفیکا هم مشهور تر است. من با هر کس مشورت می‌کردم پورتو را به من پیشنهاد داد و ترجیح خودم نیز انتخاب همین تیم بود.
این مهاجم پورتو خاطرنشان کرد: من زمانی که فصل قبل تمام شد به این فکر کردم که اگر پورتو را انتخاب کنم، حتی می‌توانم عملکرد بهتری نسبت به دوران حضورم در ریوآوه از خودم به نمایش بگذارم. پورتو امسال قهرمان است. تیم ما در لیگ قهرمانان بازی می‌کند و جام‌ها را می‌برد. این رویای من بود.
طارمی در ادامه صحبت‌هایش گفت: بازی در اروپا همیشه در ذهن من بود. حتی می‌توانستم خیلی زودتر از این‌ها به اروپا بیایم اما همیشه با مشکلاتی مواجه می‌شدم. حتی بعد از جام جهانی ۲۰۱۸ پیشنهادهایی داشتم اما تحت قرارداد بودم و باشگاه اجازه این انتقال را به من نداد. شاید کمی دیر می‌شد اما می‌خواستم کیفیت خودم را در فوتبال اروپا بسنجم. برای بازیکنان ایرانی ترانسفر در سنین ۲۱ یا ۲۲ سال بسیار دشوار است.

وی ادامه داد: من به ریو آوه رفتم و فصلی بسیار خوب را پشت سر گذاشتم. زمانی که در آن تیم بودم به خودم گفتم که می‌توانم بهترین باشم. همه تلاشم را کردم تا در ریوآوه به سطح خوبی برسم و سپس به پورتو آمدم.
مهاجم ایرانی پورتو با اشاره به شرایط تیمش هم گفت: ما به خاطر حضور همزمان در چند تورنمنت امتیازاتی را از دست دادیم اما به طور حتم در آینده به جایگاهمان در لیگ باز خواهیم گشت.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: