پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

 

 بازیکنان استقلال این فصل بی اغراق بهترین بازیکنان لیگ هستند، هم دروازبانان خوب، هم خط دفاع مستکم، هم خط هافبک خلاق با نوع بازی متنوع و هم مهاجمان زهردار در کنار کادر فنی باتجربه، دارایی هایی هستند که استقلال را می توانند به قهرمانی برسانند.

اما استقلال هنوز نتوانسته آن چنان که باید و شاید به هوادارنش آرامش دهد و این موضوعی است که باید استقلال حل کند. مصاحبه های عجیب محمود فکری و در ادامه آن مصاحبه های تنش زای بازیکنان نه تنها آرامش را از استقلال و هوادارانش گرفته بلکه باعث شده رقیب استقلال از ۱۵ تیم لیگ برتری به سمت خود استقلال تغییر مسیر دهد.

استقلال استقلال امروز در اصفهان میهمان سپاهان است، پیش از این هم در سیرجان میهمان گل گهر، در تبریز میهمان تراکتور، در اهواز میهمان فولاد، در مشهد میهمان شهرخودرو، در مسجد سلیمان میهمان نفت و در اصفهان میهمان ذوب آهن بود، یعنی در دور برگشت استقلال مقابل همه این تیم های مدعی، میزبان است و به مراتب که راحتی در پیش دارد. اگر آبی پوشان در این فصل به خودشان نبازند، تردید نکنید قهرمان این فصل خواهند شد ولی متاسفانه تا اینجای کار استقلال از خودش سه هیچ باخته و آنقدر در حاشیه غرق شده که حتی هواداران خوش بینش قهرمانی را از دست رفته می بینند.

یادتان باشد، استقلال دو فصل پیش و زمان سرمربیگری شفر، اگر در مشهد تیم پدیده را می برد، صدرنشین می شد و یک قدم تا قهرمانی فاصله داشت اما اختلافات درونی این تیم باعث شد پرسپولیس به سومین قهرمانیش برسد حالا این نگرانی وجود دارد استقلال این فصل هم به سرنوشت آن استقلال دچار شود.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: