پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

محمود فکری سرمربی تیم فوتبال استقلال قبل از دیدار تیمش مقابل سپاهان اظهار داشت: آرزوی سلامتی می‌کنم برای عبدالعلی چنگیز و حنیف عمران زاده که به ویروس کرونا مبتلا شدند و امیدوارم به کانون گرم خانواده باز گردند.

او در مورد بازی با سپاهان و نیم فصلی که گذشت اضافه کرد: جا دارد تشکر ویژه ای داشته باشم از تک تک بازیکنان که نیم فصل سختی را شروع کردند و خدا را شکر با تلاش و همدلی به اینجا رسیدند. نتایج نسبتا خوبی هم گرفتیم. امیدوارم به این روند به همین شکل ادامه دهیم و فردا با آرامش بیشتر بازی خوبی ارائه کنیم و با دست پر برگردیم.

محمود فکری سرمربی آبی پوشان در ارتباط با نیم فصل دوم و اینکه بازی‌ها بلافاصله شروع می‌شود، اظهار داشت: با توجه به اینکه فاصله بازی‌ها کم است برنامه خاصی نمی‌توانیم داشته باشیم. اسامی تعدادی از بازیکنان را به باشگاه دادیم تا مسئولان برای تقویت تیم آن‌ها را جذب کنند. با توجه به اینکه فرصت آنچنانی نداریم باید مثل نیم فصل اول به روند خود ادامه دهیم و از فرصت‌ها نهایت استفاده را ببریم و بچه‌ها در نیم فصل دوم بازی‌های بهتری ارائه بدهند و امتیازات لازم را کسب کنیم.

او افزود: نیاز است که مجموعه باشگاه همدلی و تلاش بیشتری داشته باشد تا مشکلاتی که در شروع فصل و نیم فصل داشتیم کمتر شود تا بتوانیم با آرامش و تمرکز بیشتر به بازی‌ها بپردازیم و در نهایت بتوانیم جایگاهی که متعلق به استقلال است را به دست بیاوریم و هواداران را خوشحال کنیم.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: