پایگاه خبری خانه فوتبال:

سبو شهبازیان اظهار داشت: مزیت تیم استقلال در لیگ بیستم این بوده حتی روزهایی که روی فرم ایده آل نبوده، برخی بازیکنان با خلاقیت‌های فردی نتیجه را به سود این تیم رقم زده‌اند.

مدافع پیشین آبی پوشان گفت: در استقلال بازیکنان بزرگ و با کیفیت زیادی حضور دارند که هر کدام از آنها می‌توانند در یک لحظه گره کور یک بازی بزرگ را باز کنند. از این اتفاقات در بازی‌های این فصل به وفور افتاده که آخرین آن گل زیبای فرشید اسماعیلی به نساجی بود.

پیشکسوت آبی پوشان در خصوص اتفاقاتی که برای وریا غفوری افتاد، بیان داشت: وریا بهترین دفاع راست سالهای اخیر فوتبال ایران بوده و خیلی مواقع به حقش در تیم ملی نرسیده است. او بازیکن کاملاً با اخلاقی است و رفتارش باعث تعجب من شد. اما بسیار خوشحالم که وریا به تمرین بازگشت تا فکری حداکثر نفرات خود را برای دیدار مقابل سپاهان در اختیار داشته باشد.

شهبازیان در ادامه به دیدار آبی پوشان مقابل سپاهان اشاره کرد و گفت: استقلال در هر نیم فصل ۳ بازی بسیار مهم و بزرگ دارد که یکی از آنها با سپاهان است. سپاهان فصل خوبی را سپری می‌کند و یکی از مدعیان جدی قهرمانی است. این بازی برای هر دو تیم بسیار مهم است و قطعاً هیچیک از آنها در این بازی پا پس نخواهند کشید.

وی خاطرنشان ساخت: سپاهان به همان میزان که خط حمله قدرتمندی دارد، از خط دفاع آسیب پذیری استفاده می‌کند و این بهترین فرصت است که آبی پوشان با مهاجمان خطرناکی که دارند ضربه نهایی خود را به میزبان شان بزنند و صدرنشینی خود را تثبیت کنند.

مدافع سابق استقلال تاکید کرد: البته سپاهان هم خط حمله کاملاً خطرناکی دارد و این خط حمله هم می‌تواند به هر تیمی آسیب بزند و این موضوع کار را برای مدافعان استقلال سخت می‌کند. به خصوص که تصورم این است سجاد شهباززاده انگیزه بالایی هم برای این دیدار داشته باشد.

شهبازیان در خاتمه گفت: امتیازات این بازی ممکن است حتی در پایان فصل سرنوشت قهرمان را هم تعیین کند و برای همین حساسیت این بازی از همیشه بیشتر است.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: