پایگاه خبری خانه فوتبال:

زین الدین زیدان به مصدومیت ستاره خود واکنش نشان داد و از جنگیدن برای قهرمانی در لالیگا صحبت کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته رئال مادرید در چارچوب هفته بیست و سوم لالیگا مقابل والنسیا به برتری رسید و توانست موقتا به رده دوم جدول صعود کند و بالاتر از بارسلونا قرار گیرد.
در این مسابقه اما اتفاقی تلخ برای مادریدی‌ها رخ داد که آن مصدومیت دوباره «دنی کارواخال» بود. این تیم اکنون با آسیب دیدگی راموس، ازارد، رودریگو، والورده و مارسلو روبه‌رو است.
زیدان در این خصوص گفت: من واقعا متوجه نمی‌شوم. ما خیلی مصدوم داریم و این مرا نگران می‌کند. وقتی یک بازیکن را از دست می‌دهم به عنوان مربی بسیار ناراحت می‌شوم. کارواخال دوباره به ترکیب بازگشته بود ولی پس از ارائه 25 دقیقه بازی خوب، دوباره آسیب دید که این مسئله مرا واقعاً اذیت می‌کند زیرا دنی کارواخال برای ما بسیار مهم است.
وی ادامه داد:‌ من نمی‌توانم علت این مصدومیت‌ها را توضیح بدهم. به عنوان یک مربی مصدومیت بدترین چیز است. امیدوارم که آسیب دیدگی کارواخال کوچک باشد. باید ببینیم تا چه اندازه مصدومیت او جدی است و چقدر از میادین دور خواهد بود.

رئال مادرید اکنون با 2 بازی بیشتر 5 امتیاز با اتلتیکومادرید و صدر فاصله دارد. زیدان در این خصوص گفت: پیشرفت ما گواه این است که بازیکنان به این باور رسیده‌اند که برای تیم چه کار انجام دهند. هنوز زمان زیاد و امتیاز‌های فراوانی باقی مانده تا بدست آید. 45 امتیاز باقی مانده و باید ببینیم چه اتفاقی در ادامه رخ خواهد داد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: