پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال و به نقل از مارکا، لالیگا برنامه دو هفته سی و سی و یکم را اعلام کرد تا اکنون زمان چهار هفته از این رقابت ها مشخص شده باشد. در هر چهار هفته بارسلونا زودتر از رئال مادرید بازی می‌کند. سفیدپوشان تنها رقیب اصلی آبی اناری ها برای قهرمانی محسوب می شوند. بر این اساس تیم کاتالانی مسیر قهرمانی‌اش را خود تعیین خواهد کرد. این در حالی است که شاگردان زین الدین زیدان باید در انتظار یک لغزش از بارسا باشند تا بتوانند از حریف قدیمی‌شان پیشی بگیرند.

بارسلونا در هفته بیست و هشتم ۰۰:۳۰ بامداد یکشنبه (۲۵ خرداد) مهمان مایورکا خواهد بود و مادرید تقریبا ۲۴ ساعت بعد برابر ایبار قرار می گیرد (یکشنبه ساعت ۲۲:۰۰). در هفته بعدی شاگردان کیکه ستین باز هم زودتر از مادریدی ها بازی می کنند. بارسا و لگانس بامداد سه شنبه هفته آینده در نوکمپ برابر هم قرار می گیرند. سفیدپوشان برای بازی خود باید ۴۸ ساعت صبر کنند. این تیم بامداد جمعه مقابل والنسیا بازی می کند. این دو زمان پیش از این مشخص شده بود.

نکته جدید بازی های هفته سی و سی و یکم هستند. در نخستین دیدار بارسا به سانچس پیسخوان می رود و بامداد شنبه (۳۱ خرداد) مهمان سویا خواهد بود. از طرفی رئال مادرید با دیدار برابر رئال سوسیداد به هفته سی ام پایان می دهد. دو تیم بامداد دوشنبه (۲ تیر) به مصاف هم می روند. بارسا دو روز بعد در هفته سی و یکم مقابل اتلتیک بیلبائو قرار می گیرد. این بازی هم ۰۰:۳۰ بامداد چهارشنبه برگزار می شود. از طرفی مادرید بامداد پنجشنبه (۵ تیر) با مایورکا بازی می کند.

بارسا بدون این که تحت فشار باشد و از نتیجه حریفش آگاه باشد بازی های خود را انجام می دهد. از طرفی سفیدپوشان در حالی به میدان می روند که می‌دانند شانس صدرنشینی را دارند یا نه.

 

برنامه کامل هفته سی و سی و یکم لالیگا

 

هفته ۳۰

جمعه ۳۰ خرداد

گرانادا- ویارئال: ساعت ۲۲:۰۰

مایورکا- لگانس: ساعت ۲۲:۰۰

شنبه ۳۱ خرداد

سویا- بارسلونا: ساعت ۰۰:۳۰ بامداد

اسپانیول- لوانته: ساعت ۱۶:۳۰

اتلتیک بیلبائو- رئال بتیس: ساعت: ۱۹:۳۰

ختافه- ایبار: ساعت ۲۲:۰۰

یکشنبه ۱ تیر

اتلتیکومادرید- وایادولید: ساعت ۰۰:۳۰ بامداد

سلتاویگو- آلاوس: ساعت ۱۶:۳۰

والنسیا- اوساسونا: ساعت ۲۲:۰۰

دوشنبه ۲ تیر

رئال سوسیداد- رئال مادرید: ساعت ۰۰:۳۰ بامداد

لگانس- گرانادا: ساعت ۲۲:۰۰

سه شنبه ۳ تیر

ویارئال- سویا: ساعت ۰۰:۳۰ بامداد

لوانته- اتلتیکو: ساعت ۲۲:۰۰

وایادولید- ختافه: ساعت ۲۲:۰۰

چهارشنبه ۴ تیر

بارسلونا- اتلتیک: ساعت ۰۰:۳۰ بامداد

آلاوس- اوساسونا: ساعت ۲۲:۰۰

رئال سوسیداد- سلتاویگو: ساعت ۲۲:۰۰

پنجشنبه ۵ تیر

رئال مادرید- مایورکا: ساعت ۰۰:۳۰ بامداد

ایبار- والنسیا: ساعت ۲۲:۰۰

جمعه ۶ تیر

رئال بتیس- اسپانیول: ساعت ۰۰:۳۰ بامداد

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: