پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

 

 

فراز امامعلی، مهاجم تیم مس رفسنجان، در مورد پیروزی سه بر یک تیمش مقابل ذوب آهن گفت: ذوب‌آهن واقعا مستحق این جای جدول نیست حتی از ما پیش افتاد اما در ادامه بازی ما به آنها فشار آوردیم و توانستیم نتیجه را جبران کنیم و دو گل بزنیم که این اتفاق مثبتی برای مسی بود که به دنبال امتیازگیری می‌گشت تا بتواند با یک رتبه خوب نیم فصل اول را تمام کند.

او که در این بازی هم پایش به گلزنی باز شد در این باره ادامه داد: خیلی خوشحالم توانستم پاس خوب محسن آذرپاد را تبدیل به گل کنم. در هفته‌های اخیر تمام توانم را برای گلزنی گذاشتم و خوشحالم در این امر موفق بودم اما واقعا برایم فرقی ندارد چه کسی گل بزند زیرا در نهایت موفقیت مس رفسنجان مهم است. 

مهاجم با انگیزه مسی‌ها در پاسخ به این سوال که فکر می‌کند تا انتهای لیگ تعداد گل‌هایش را به چه عددی برساند؟ خاطرنشان کرد: راستش این موضوع را پیش‌بینی نکردم. وظیفه یک مهاجم گلزنی است و من هم سعی می‌کنم این کار را به نحو احسن انجام دهم. امسال رقبای خوبی در امر گلزنی دارم اما خود این مسئله هم به من انگیزه دو چندان می‌دهد. فکر می‌کنم هیچ چیزی برای یک بازیکن شادی بخش‌تر از گلزنی نیست البته در صورتی که تیمش پیروز شود وگرنه هیچ فایده‌ای ندارد.

امامعلی در پایان در مورد دیدار با استقلال، که در اولین بازی نیم فصل دوم محسوب می‌شود، افزود: استقلال تیم بسیار قابل احترامی است و همانطور که می‌دانید تقریبا تا بازی پایانی‌اش همیشه در صدر جدول بود اما ما باید انتقام باخت به این تیم در آزادی در اولین بازی فصل را بگیریم و با روحیه خوبی نیم فصل دوم را شروع کنیم

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: