پایگاه خبری خانه فوتبال:

جانلوئیجی بوفون سنگربان ۴۳ ساله یوونتوس جزو آن دسته از فوتبالیست‌هایی که معمولاً حاشیه نداشته به خصوص زندگی شخصی‌اش حتی زمانی که تنها سه سال پس از ازدواج با همسر چک تبار سابقش آلنا سردووا از او جدا شد؛ به همین دلیل کمتر گزارش یا خبری درباره زندگی شخصی او منتشر شده است.

در این بین اظهارات اخیر همسر سابق سنگربان پیشین تیم ملی ایتالیا بهانه‌ای شده تا رسانه‌ها روی ابعاد زندگی شخصی بوفون تمرکز کنند. سردووا که سال ۲۰۱۱ با بوفون ازدواج کرد و سال ۲۰۱۴ از او جدا شد، در مورد چیزی که به نظر می‌رسد دلیل جدایی این دو از هم شد، صحبت کرد و به یکی از مخاطبان خود در اینستاگرام گفت: او هیچ درک و شناختی از زنان ندارد. من او را بخشیده‌ام اما در طول زندگی مشترک‌مان ناخوشی‌های زیادی را تحمل کردم. فکر می‌کنم که برای هر کسی این مقطع از زندگی بسیار سخت و طولانی می‌گذرد. اگرچه حالا دیگر همه چیز تمام شده اما ناراحتی‌ آن روزها با من می‌ماند.

اظهارات سردووا درباره بوفون در حالی است که او در گذشته گفته بود هرگز درباره همسر سابقش حرف نزده و قصد هم ندارد چنین کاری انجام دهد اما به نظر می‌رسد که او نتوانسته جلوی خود را برای ابراز دلخوری از ستاره کهنه‌کار تیم فوتبال یوونتوس بگیرد.

منبع: تسنیم

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: