پایگاه خبری خانه فوتبال:

مجموعه باشگاه گل‌گهر سیرجان هیچ اقدام حضوری، شفاهی یا کتبی جهت بخشش موقت گادوین منشا برای حضورش مقابل پرسپولیس انجام نداده است.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، شادی گل مهاجم نیجریه‌ای تیم گل گهر در جریان بازی مقابل نساجی باعث محرومتی انضباطی این بازیکن تا اطلاع ثانوی شد.
به همین خاطر امروز اخباری مبنی بر حضور مسئولان گل گهر سیرجان در فدراسیون فوتبال برای بخشش موقت گادوین منشا و حضورش در بازی با پرسپولیس منتشر شد اما بر اساس پیگیری‌ها این خبر صحت ندارد چرا که کلیه اعضای باشگاه و تیم گل‌گهر در سیرجان و اردوی پیش از بازی مقابل پرسپولیس حضور دارند.
مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال گل‌گهر در این خصوص به خبرنگار ورزشی فارس گفت: ما همواره تابع قوانین و تصمیمات ارکان قضایی فدراسیون بوده و هستیم. در خصوص بخشش منشا هیچ اقدام حضوری، شفاهی یا کتبی در فدراسیون نداشته‌ایم اما با اینحال امیدواریم تصمیم گیرندگان محترم فدراسیون نگاه مهربانانه‌تری به ما داشته باشند.
وی افزود:‌بر خلاف اخبار منتشر شده طی این چند روز که باعث ایجاد هجمه‌ها و فشارهای عجیبی علیه مجموعه گل‌گهر شد، تیم و باشگاه گل‌گهر تنها یک بیانیه صادر کرد که به صورت رسمی از طریق رسانه‌های خودمان منتشر شد. هیچ بیانیه و صحبت تندی نداشتیم و ضمن محکوم کردن حرکت منشا و تنبیه مالی این بازیکن خواهان برخورد عادلانه و یکسان از طرف مراجع تصمیم گیرنده فدراسیون شدیم.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: