پایگاه خبری خانه فوتبال:

فصل نقل و انتقالات زمستانی در لیگ برتر فوتبال نزدیک است و باشگاه‌ها به دنبال تقویت خود برای حضوری قدرتمند در ادامه مسابقات هستند.

در این گزارش تغییرات احتمالی در فوتبال برای نیم فصل دوم را بررسی می کنیم که البته همه این جا به جایی ها به احتمال خیلی زیاد اتفاق خواهد افتاد ولی ممکن است مسیر بازیکنان در وسط راه عوض شود. 

سرمربی ماشین سازی به دلیل مشکلات عدیده این تیم مجبور به جدایی شد. سعید اخباری از هدایت ماشین سازی استعفا داد و شنیده می شود احتمالا جایگزین محمد نصرتی در پارس جنوبی جم در لیگ یک خواهد شد. 

منشا کنار رفت، قاسمی‌نژاد می‌آید؟ 

گل گهری ها به دنبال جذب امین قاسمی نژاد مهاجم گلزن شهرخودرو هستند و حاضر شدند 5 میلیارد تومان پول رضایت نامه این بازیکن را بدهند. با توجه به اینکه گادوین منشا تا اطلاع ثانوی از بازی کردن محروم است مسئولان تیم سیرجانی به دنبال یک مهاجم هدف هستند و بهترین گزینه را امین قاسمی نژاد دیده اند.

رنجبری از جمع گل گهری‌ها جدا شد

پیمان رنجبری، هافبک گل گهر سیرجان از این تیم جدا شده و مقصد احتمالی اش یکی از سه تیم ذوب آهن، صنعت نفت آبادان و مس رفسنجان است. 

بایرامی؛ آلومینیوم یا شهرخودرو؟ 

دو تیم فوتبال آلومینیوم اراک و شهرخودرو مشهد خواستار حضور مهرداد بایرامی وینگر نساجی در تیم خود هستند و این بازیکن به زودی تصمیم خود را خواهد گرفت. 

میری به استقلال می‌آید؟

محمود فکری خواهان جذب محمد میری هافبک فولاد است و احتمال حضور این بازیکن در نیم فصل دوم در استقلال پیش بینی می شود. 

سه تیم بالای جدول خواستار حضور حامد پاکدل 

سه تیم استقلال، پرسپولیس و سپاهان به دنبال جذب حامد پاکدل هستند. پاکدل مهاجم 6 گله آلومینیوم اراک است و در صورت رضایت باشگاه و رسول خطیبی یکی از این 3 تیم را برای بازی کردن انتخاب خواهد کرد. 

کاپیتان شهرخودرو از این تیم خداحافظی کرد 

اکبر صادقی برگه فسخ قراردادش را از شهرخودرو گرفت و بعد از سالها پوشیدن پیراهن این تیم احتمالا به مس رفسنجان خواهد رفت.

ستاره استقلال به تیم سوئدی می‌رود؟

یک تیم سوئدی خواستار حضور فردین رابط به صورت قرضی شد. یک هفته پیش هم اخباری درخصوص جدایی این بازیکن جوان تیم استقلال شنیده می شد حال باید دید تصمیم مسئولان باشگاه استقلال چیست.

خلعتبری در سپاهان ماندگار شد

نساجی مازندران به دنبال جذب محمد خلعتبری بود اما مسئولان باشگاه سپاهان پاسخ منفی قاطعانه به نساجی دادند. 

فرشاد فرجی؛ از پرسپولیس تا تراکتور

فرشاد فرجی، مدافع شهرخودرو که حضور احتمالی اش در پرسپولیس در این فصل شنیده می شد حالا مورد توجه مسئولان باشگاه تراکتور قرار گرفته است. 

دروازه‌بان دوم شهرخودرو در این تیم می‌ماند؟

در حالی که شنیده می شد قرار است سعید جلالی راد، دروازه بان دوم شهرخودرو به نساجی برود اگر نساجی یک دروازه بان مطمئن جذب کند از این خرید منصرف خواهد شد. 

مدافع گل گهر در راه صنعت نفت آبادان 

حسام پورهاشم احتمالا از جمع گل گهری‌های سیرجان جدا خواهد شد و به صنعت نفت آبادان خواهد پیوست. 

مس رفسنجان و یک خرید احتمالی از شهرخودرو 

حسن جعفری، مدافع باتجربه شهرخودرو احتمالا به مس رفسنجان خواهد پیوست

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: