پایگاه خبری خانه فوتبال:

 پیشکسوت استقلال، گفت: فردی شناخته شده از باشگاه استقلال پس از صحبت با محمود فکری با من تماس گرفت تا به جمع کادر فنی آبی‌پوشان اضافه شوم.
به گزارش ایرنا،«علی لطیفی» روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا، اظهار داشت: من اعلام کردم تا زمانی‌که با فکری صحبت نکنم نمی‌توانم جواب قطعی بدهم. به این دلیل که فکری مربی خوبی است و کادر توانمندی دارد. با چوکا قرارداد دارم و گفتم برای تحقق این امر باید رضایت مدیران و هواداران عزیز چوکا جلب شود.
پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: قراری برای گفت‌وگو با محمود فکری گذاشته نشد، فقط از من خواسته شد تا نظرم را برای حضور یا عدم حضور در استقلال اعلام کنم. حالا اگر موافقت دو طرف گرفته شد به صورت مستقیم با هم صحبت می‌کنیم.
لطیفی تصریح کرد: ۱۲ سال است که در بالاترین سطح فوتبال مربیگری کرده‌ام و به جز یک فصل که کمک حمید استیلی‌ در لیگ برتر بودم سایر مواقع نفر اول بودم.
سرمربی چوکا تاکید کرد: متاسفانه تیم ما در لیگ آزادگان خیلی بدشانس است، ما در دقایق تلف شده گل می‌خوریم و هشت امتیاز را به خاطر گل خوردن در دقیقه ۹۰ از دست داده‌ایم. تیم ما کم تجربه است و این بی تجربگی به ضرر ماست.
وی در پایان گفت: بسیاری از بازیکنان ما جوان هستند و با جرات می‌توانم بگویم ۸۰ درصد آنها تا حالا در لیگ آزادگان تجربه بازی ندارند. هر چند با استعداد و با غیرت هستند و با جان و دل بازی می‌کنند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: