پایگاه خبری خانه فوتبال:

لبرون جیمز در سال های اخیر و به خصوص در دوران ریاست دونالد ترامپ اظهار نظرهای سیاسی تندی داشته و بارها به شرایط موجود در ایالت متحده آمریکا اعتراض کرده است. اوج این اعتراضات در مورد تبعیض نژادی و رفتار خشن نیروهای پلیس آمریکا در برخورد با افراد سباه پوست بود و مرگ جورج فلوید عصبانیت لبرون جیمز را به اوج رساند.

اما زلاتان، ستاره گلزن میلان اخیرا در مصاحبه ای مدعی شد ورزشکاران هنگام رسیدن به شهرت نباید در مورد مسائل سیاسی ابراز عقیده کنند، زیرا در این مسئله تخصص ندارند و ممکن است مرتکب اشتباه شوند. عقیده ای که به لبرون جیمز خوش نیامده و او پاسخ زلاتان را داده است.

f5bIRwTrkQYc

زلاتان در یک گفت و گوی تلویزیونی گفت: "من به لبرون جیمز علاقمندم و او فوق العاده است، اما به نظر من افراد مشهور نباید در مورد مسائل سیاسی صحبت کنند. من فوتبال بازی می کنم زیرا بهترین بازیکن این رشته نام دارم و سیاستمدار نیستم. اگر من یک سیاستمدار بودم، در این رابطه فعالیت می کردم. این اولین اشتباهی است که افراد مشهور هنگام رسیدن به شهرت مرتکب می شوند. از نظر من من بهتر است از پرداختن به این موضوعات خاص خودداری کرده و کاری را انجام دهم که در آن تخصص دارم. در غیر اینصورت ممکن است مرتکب اشتباه شوم."

 

اما لبرون جیمز در پاسخ به زلاتان گفت: "محال است فقط درگیر ورزش باشم، زیرا من نسبت به زمینه مسائل سیاسی نیز آگاهی داشته و البته می دانم چقدر صدای من رسا و قدرتمند است."

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: