پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

  پرسپولیس همچنان به دنبال جذب یک مدافع میانی است. سرخ ها که در نیم فصل اول تنها دو مدافع تخصصی داشتند در بازی های پایانی فصل به ناچار  از کمال کامیابی نیا در این پست استفاده کردند که هافبک دفاعی سرخ ها کار را برای یحیی درآورد. با این همه سرمربی پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی به هر دری زد تا مدافع مورد نظرش را جلب کند. او چند گزینه مد نظرش بود که با مخالفت تیم های لیگ برتری حضورشان در پرسپولیس منتفی شد.

با این حال یحیی گل محمدی گویا در روزهای اخیر خودش دست به کار شده تا بلکه مدافع مناسب برای تیمش جذب کند. گفته می شود گل محمدی اگر تا به امروز اجازه جدایی به برخی از بازیکنانش را نداده به این دلیل است که او می خواهد مدافع مورد نظرش را با بازیکنانی که درخواست جدایی کرده اند معاوضه کند.

پرسپولیس تماسهای زیادی در روزهای اخیر با مدیران باشگاه و یحیی در خصوص انتقال چند بازیکن پرسپولیس صورت گرفته که یحیی در پاسخ به این پیشنهادات خواستار معاوضه بازیکنان تیمش شده است. سرمربی پرسپولیس حاضر شده برای خرید مدافع مورد نظرش آرمان رمضانی، سعید حسین پور و آریا برزگر را واگذار کند.

حسین پور در روزهای اخیر از چند تیم لیگ برتری از جمله نساجی، شهر خودرو و ماشین سازی پیشنهاد داشت اما دلیل تاخیر در واگذاری او همین ماجرا است. این موضوع در خصوص آرمان رمضانی و آریا برزگر دو مهاجم پرسپولیس هم صدق می کند. رمضانی مهاجم نیمکت نشین سرخها بازیکنی است که پیکان خواستار به خدمت گرفتن او شده است.

باید دید کدام تیم لیگ برتر حاضر به انتقال مدافع مورد نظر یحیی با ۳ بازیکنی خواهد شد که یحیی برای معاوضه کنار گذاشته است

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: