پایگاه خبری خانه فوتبال:

حمید مطهری در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با سایپا در هفته شانزدهم لیگ برتر اظهار  داشت: جا دارد قهرمانی نیم‌فصل که برای ما جزو اهداف کوتاه مدت، اما با ارزش بود را به روح مهرداد میناوند و علی انصاریان و سه هوادار و دیگر هواداران تبریک بگویم. این قهرمانی نیم‌فصل باید با قهرمانی در پایان فصل تمام شود. باید با تمرکز باشیم چرا که کوچکترین اشتباه شما را تنبیه می‌کند. باید تمرکز و دقت بیشتری داشته باشیم.

وی ادامه داد: بچه‌ها بعد از دو روز تعطیلی پس از دیدار با گل گهر، بازسازی ذهنی و جسمی و در تمرینات روزهای قبل با انگیزه ظاهر شدند و امیدوارم فردا بازی خوبی شود. سایپا تشکیلات و ساختار دارد و از گروه فنی و قابل احترامی بهره می‌برد و با نهایت انگیزه جلوی ما ظاهر خواهد شد. سعی می‌کنیم با یک فوتبال تاکتیکی و خوب صاحب سه امتیاز شویم.

مطهری درباره شرایط نقل و انتقالات پرسپولیس عنوان کرد: بحث نقل و انتقالات برای هواداران و کادر فنی مهم است. لیستی به باشگاه دادیم و باشگاه پیگیر است که بتواند نفرات مورد نظر را اضافه کند. در چهار جام شرکت می‌کنیم و شرایط سخت خواهد بود و نیاز داریم در دو، سه پست تقویت شویم و بازیکن جذب کنیم.

وی عنوان کرد: مهمترین نکته‌ای که باید بگویم، همدلی و یکدست بودن تیم ما است که این مسئله شامل کادر فنی، بازیکنان و کادر مدیریتی می‌شود. بچه‌های ما متعهدانه به وظیفه خود عمل می‌کنند و با انرژی کامل در تمرینات ظاهر می‌شود و کادر فنی هم تلاش زیادی برای موفقیت تیم انجام می‌دهد. امیدوارم این همدلی منجر به قهرمانی پایان فصل شود.

مربی تیم پرسپولیس درباره غایبان این تیم در بازی فردا گفت: برای فردا محروم و مصدوم نداریم، اما بابت اینکه پنجره هنوز باز نشده، شاید ترابی را نداشته باشیم. این موضوع این تا این لحظه است و شاید تا فردا پنجره باز شود.

مطهری درباره بازیکنان مدنظر برای نیم فصل دوم تصریح کرد: در لیستی که ارائه شده، یکی از بازیکنان شهریار مغانلو بوده و امیدواریم جذب شود. بازیکنان پرسپولیس شخصیت قهرمانی دارند و بر همین اساس بازیکنانی که انتخاب می‌کنیم، باید شخصیت قهرمانی داشته و جنگجو باشند. شهریار یکی از بازیکنان مدنظر ما است و امیدوارم باشگاه در جذب او موفق عمل کند.

وی درباره بازی جام حذفی مقابل مس نوین کرمان خاطرنشان کرد: همه تیم‌ها در فوتبال به هم نزدیک شده‌اند و شاهد آن هستیم که تیم‌های پایین جدول برابر تیم‌های بالای جدولی برنده می‌شوند. مس نوین یک باشگاه قابل احترام است و ساختار دارد. ما هیچ دیداری را آسان نمی‌گیریم و در حال رصد حریف هستیم تا در جام حذفی هم موفق باشیم.

مطهری در پایان درباره بازی رفت با سایپا که بدون گل مساوی شد، گفت: آن دیدار استارت کار بود. دنبال عذر و بهانه نیستیم، در آن بازی موقعیت‌های خوبی داشتیم، ولی باید بگویم که زمین دستگردی کار ما را مشکل کرد و هموار نبود. سعی کردیم کارهای فنی را عملیاتی کنیم. سایپا هم تیم خوبی است و فردا با تفکر کسب امتیاز جلوی ما ظاهر خواهد شد، اما تیم ما تلاش می‌کند که به پیروزی برسد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: