پایگاه خبری خانه فوتبال:

انتخابات فدراسیون فوتبال دقایقی پیش به پایان رسید تا عزیزی خادم برای 4 سال عهده‌دار ریاست شود.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، انتخابات فدراسیون فوتبال امروز در حالی از ساعت 10:20 آغاز شد که همه کاندیداهای ریاست در مراسم حضور داشتند. این مراسم امروز با حضور نمایندگان باشگاه‌ها، کارشناسان، روسای هیات‌ها، نمایندگان کنفدراسیون آسیا و با حضور 87 نفر در سالن اجلاس سران پیگیری شد.
شهاب‌الدین عزیزی خادم، کیومرث هاشمی، علی کریمی و مصطفی آجورلو برای کسب کرسی ریاست به رقابت پرداختند. در پایان رای‌گیری عزیزی خادم 35 رای، علی کریمی 9 رای، هاشمی 24 رای و آجورلو 18 رای به دست آوردند تا انتخابات به دور دوم کشیده شود. در دور دوم عزیزی خادم 49 و هاشمی 38 رای کسب کردند تا بدین ترتیب عزیزی خادم برای 4 سال ریاست این فدراسیون را برعهده بگیرد.
با توجه به اینکه نواب اول و دوم معرفی شده عزیزی خادم (بهاروند و قنبرزاده) به ترتیب رد صلاحیت شده و از حضور در انتخابات انصراف داده، رای‌گیری انجام نشد. رای‌گیری نواب‌رئیس بانوان انجام شد که در نهایت شهره موسوی با 70 رای این پست را عهده‌دار شد. با اعلام عزیزی خادم، حیدربهاروند به عنوان سرپرست نایب رئیس دوم انتخاب شد.
در رای گیری اعضای جدید هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، احسان اصولی و طهمورث حیدری به عنوان نماینده هیات‌های استانی در هیات رئیسه انتخاب شدند.
در بخش انتخاب نماینده باشگاه‌ها در هیات رئیسه بهرام رضاییان مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی با 40 رای انتخاب شد. محمدرضا ساکت و مهرداد سراجی مدیران عامل سپاهان و سایپا هر کدام 25 رای کسب کردند که انتخابات به دور دوم کشیده شد. در این مرحله سراجی با 49 رای به هیات رئیسه فدراسیون راه پیدا کرد.

احمدرضا براتی، خداداد افشاریان و میرشادماجدی به ترتیب با 23، 20 و 20 رای توانستند به هیات رئیسه فدراسیون راه پیدا کنند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: