پایگاه خبری خانه فوتبال:

انگار قرار نیست استقلال در این فصل رنگ آرامش را ببیند. درحالی‌که آبی‌پوشان باید امروز برابر مس رفسنجان به میدان بروند، رشید مظاهری دروازه‌بان اول این تیم تمرین دیروز را ترک کرد تا بعد از حاشیه‌های مربوط به غیبت مهدی قائدی در تمرین، این‌بار نوبت به مظاهری برسد و داستان تازه‌ای از حاشیه‌های استقلال شکل بگیرد.

تمرین دیروز استقلال در حال برگزاری بود که مظاهری محل تمرین را به بهانه مصدومیت ترک کرد. برخی سایت‌های خبری و خبرگزاری فارس به این موضوع هم اشاره کرده‌اند که ظاهرا بین مظاهری و سعید عزیزیان اختلافاتی به‌وجود آمده که مربی دروازه‌بان‌های استقلال را ناراحت کرده، اما این موضوع هنوز تأیید نشده است. دیروز اعضای کادر فنی استقلال چندین‌بار با رشید صحبت کردند تا او را برای ماندن در تمرین متقاعد کنند، اما مظاهری اعلام کرد به‌دلیل درد نمی‌تواند تمرین کند.

عزیزیان هم بلافاصله با فارس صحبت کرد و گفت: «نمی‌خواهم زیاد درباره این مسئله صحبت کنم، چون تیم ما در آستانه مسابقه با مس رفسنجان است و خوب نیست که حاشیه ایجاد شود، اما از رفتاری که مظاهری انجام داد، متعجب شدم.» عزیزیان مدعی شد مظاهری با کارهایش برای استقلال حاشیه ایجاد می‌کند. در همین حال تعدادی از رسانه‌ها هم نوشتند دلیل رفتن رشید مصدومیت نبوده، بلکه او متوجه شده در بازی با مس رفسنجان حسینی دروازه‌بان اصلی تیم خواهد بود و به همین دلیل تمرین را به حالت قهر ترک کرده است.

این صحبت‌ها دقایقی بعد توسط رشید مظاهری تکذیب شد. رشید ابتدا قبض بیمارستانش را در فضای مجازی منتشر کرد که نشان می‌داد او حوالی ساعت ۱۲ در بیمارستان عرفان نیایش از کمر خودش MRI گرفته است. ضمن اینکه ساعتی بعد با خبر‌ورزشی صحبت کرد و پاسخ حرف‌های سعید عزیزیان را اینطور داد: «مدت‌هاست کمردرد دارم و در تیم همه از این موضوع خبر دارند. حتی پزشکان تیم می‌توانند شهادت دهند. اگر دردم را پنهان کنم و در بازی گل بد بخورم، همین آقایان مرا مقصر باخت جلوه می‌دهند. متأسفانه طی روز‌های اخیر به‌دلیل تمرین روی چمن مصنوعی درد کمرم چندبرابر شد و شرایط تمرین نداشتم. به کادر فنی و پزشکی اعلام کردم بگذارید به بیمارستان بروم تا MRI بگیرم. با اجازه کادر فنی این کار را انجام دادم، ولی وقتی در بیمارستان بودم متوجه شدم گفتند رشید قهر کرده است! بعد هم سعید عزیزیان مصاحبه کرد و گفت از رفتار رشید تعجب کردم. می‌خواهم به آقای عزیزیان بگویم لطفاً به هواداران توضیح دهد دقیقا من چه حاشیه‌ای درست کردم. چه کار خلافی انجام دادم. می‌دانم این حرف‌ها از کجا آب می‌خورد. هواداران هم متوجه می‌شوند چه کسانی برای تیمشان حاشیه ایجاد می‌کنند.»

دلیل ناراحتی مظاهری چیست؟

نزدیکان مظاهری می‌گویند او امسال از برخی مسائل در این تیم ناراحت است. مظاهری طبق عادتی که در این سال‌ها و در تیم‌های تراکتور و ذوب‌آهن داشته، مدتی پیش به کادر فنی تیمش اعلام کرده بود باید همراه او یک تمرین‌دهنده به شهرستان‌ها (برای بازی‌های بیرون از خانه) اعزام شود که کادر فنی استقلال با این موضوع مخالفت کرد.

از طرفی ترک تمرین دیروز توسط مظاهری در شرایطی اتفاق افتاد که در روز‌های گذشته شایعات زیادی پیرامون فیکس‌شدن سیدحسین حسینی مقابل مس رفسنجان مطرح شد. برخی اعتقاد دارند مظاهری از این موضوع ناراحت است، به‌خصوص که او قبلا هم از سیستم استفاده چرخشی از گلر‌های استقلال به‌شدت انتقاد کرده و گفته بود که این موضوع تمرکز دروازه‌بان‌های تیم را به‌هم می‌زند. به‌نظر می‌رسد مظاهری در این زمینه با فکری هم مشکل دارد.

بدون‌شک مظاهری هم‌اکنون یکی از بهترین گلر‌های ایران است. اگر او به هر دلیلی غیر از مصدومیت، تمرین را ترک کرده باشد، قطعا اقدامی غیرحرفه‌ای انجام داده، ولی خیلی‌ها بر این عقیده‌اند که مظاهری در این فصل نمایش درخشانی در ترکیب استقلال داشته و نباید نیمکت‌نشین شود. مظاهری ارتباط بدی با حسینی ندارد و حتی چند روز پیش چند فریم عکس از این دو گلر در کنار هم منتشر شد که نشان می‌داد آن‌ها اختلافی با یکدیگر ندارند.

با این حال به‌نظر می‌رسد نیمکت‌نشینی مظاهری اتفاق خوشایندی برای این دروازه‌بان نیست و او نمی‌تواند چنین موضوعی را تحمل کند. به هر حال، رشید همراه استقلال به رفسنجان نرفت و حسینی در بازی امروز درون دروازه استقلال خواهد ایستاد. او در بازی با نفت مسجدسلیمان چند اشتباه فاحش داشت و حالا باید دید در این بازی چه نمایشی خواهد داشت.

همشهری

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: