پایگاه خبری خانه فوتبال:

سعید حسین‌پور هافبک جوان پرسپولیس بعد از حضور در ماشین‌سازی گفت: مطمئنم دوباره به پرسپولیس برمی‌گردم و برایش بازی می‌کنم.

سعید حسین‌پور، هافبک جوان پرسپولیس یکی از بازیکنانی بود که فرصت کمی برای بازی در این فصل به دست ‌آورد و تصمیم گرفت به ماشین‌سازی برود تا بتواند خودش را نشان دهد. از همین‌رو گفت‌وگویی با سعید انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید.

در مورد جدایی از پرسپولیس چه صحبتی داری؟

خب همه شرایط مرا می‌دانند و در این فصل فرصت زیادی برای بازی کردن به من نرسید. در سنی هستم که باید بیشتر بازی کنم تا بتوانم خودم را نشان دهم و رشد کنم. به هر حال شرایط آن‌طور که من می‌خواستم پیش نرفت و باب میل من نبود، به همین دلیل تصمیم گرفتم در نیم‌فصل جدا شوم و به تیمی بروم که بتوانم بازی کنم.

قبل از جدایی با یحیی گل‌محمدی صحبت کردی؟

خودم به‌طور مستقیم صحبتی نکردم ولی آقا کریم با او حرف زد. مشکلی در این زمینه وجود ندارد و کادر فنی مخالف جدایی من نبود. از آقا یحیی هم ممنونم که اجازه داد بتوانم جدا شوم و جایی بروم که فرصت بازی پیدا کنم.

به‌صورت قرضی جدا شدی یا قطعی؟

خب من یک‌سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم و همه چیز در مورد انتقالم دست باشگاه بود. مدیران باشگاه هم به من اعلام کردند فقط می‌توانم قرضی جدا شوم و همین اتفاق هم رخ داد.

امکان دارد روزی دوباره به پرسپولیس برگردی؟

همه می‌دانند که چقدر پرسپولیس و هوادارانش را دوست دارم. از بچگی عاشق پرسپولیس بودم و خدا این فرصت را نصیبم کرد تا برای تیم محبوبم بازی کنم و قهرمانی به دست بیاورم. مطمئنم دوباره به پرسپولیس برمی‌گردم و برایش بازی می‌کنم.

چه شد که ماشین‌سازی را انتخاب کردی؟

خب از بین چند پیشنهادی که داشتم بعد از مشورت با چند نفر تصمیم گرفتم ماشین‌سازی را انتخاب کنم. تمام تلاشم را می‌کنم تا این تیم در نیم‌فصل دوم شرایط بهتری را تجربه کند و به امید خدا در لیگ برتر بمانیم.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: