پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

 

 

مهدی طارمی نیز نسبت به اعطای میزبانی دیدارهای مقدماتی جام جهانی به کشور بحرین واکنش نشان داد.

امروز بود که به صورت رسمی اعلام شد میزبانی دیدارهای مقدماتی جام جهانی در گروهی که ایران در آن حضور دارد، به کشور بحرین رسیده است. این در حالی بود که ایران طبق برنامه بازی‌ها، اگر این مسابقات به صورت نرمال برگزار می‌شد میزبان سه مسابقه از چهار مسابقه دور برگشت بود.

اعطای میزبانی به بحرین با اعتراض ایران و حتی کشور عراق همراه شده است و این در حالی است که کشورهایی نظیر ژاپن، کره جنوبی، قطر و عربستان در گروه های خود به عنوان میزبان انتخاب شده اند ولی به دلیل نفوذ بحرینی ها در کنفدراسیون فوتبال آسیا، این میزبانی به آنها رسیده است.

مهدی طارمی

مهدی طارمی بازیکن تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پورتو پرتغال نیز نسبت به این مسئله واکنش نشان داد. او ضمن اعتراض به تصمیمات کنفدراسیون فوتبال آسیا علیه ایران در صفحه توئیتر خود نوشت:

«دارم به این فکر میکنم که تصمیمات ای اف سی علیه فوتبال ما کی تمام خواهد شد!»

مهاجم ایرانی پورتو ضمن اشاره به گرمای کشور بحرین در زمان برگزاری این مسابقات، نوشت:

«گرمای بحرین و چندین دلیل دیگه باعث میشه به این فکر کنم که چرا اونجا آخه! همچنان تو فکرم که چرا این تصمیمات تمامی نداره! عمرى تاسف خوردیم اینم روش»

روز گذشته نیز مسعود سلطانی فر وزیر ورزش اعلام کرد کرد که ایران نسبت به اعطای میزبانی به بحرین معترض بوده و حتی در این زمینه نیز نامه نگاری هایی با اینفانتینو رئیس فدراسیون جهانی فوتبال فیفا و شیخ سلمان رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا انجام شده است.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: