پایگاه خبری خانه فوتبال:

سازمان لیگ سری A ایتالیا اعلام کرد برگزاری دیدار تیم‌های یوونتوس و ناپولی دوباره به تعویق افتاده است و این بازی در تاریخ 7  آوریل (18 فروردین 1400) برگزار خواهد شد. بر این اساس دو باشگاه درخواست به تعویق افتادن مجدد زمان برگزاری این بازی را داده‌ بودند که مورد موافقت قرار گرفته است.

این بازی قرار بود در تاریخ 4 اکتبر 2020 (13 مهر) در هفته سوم سری A ایتالیا و در ورزشگاه آلیانتس تورین برگزار شود که دلیل ممانعت مقامات بهداشتی شهر ناپل از سفر بازیکنان تیم ناپولی به تورین به دلیل ابتلای دو بازیکن تیم تحت‌هدایت جنارو گتوسو به کرونا، لغو شد.

در ادامه فدراسیون فوتبال ایتالیا، ناپولی را به دلیل عدم سفر به تورین برای بازی مقابل یوونتوس نقره‌داغ کرد و نه تنها این تیم را 3 - صفر بازنده معرفی کرد، بلکه با یک امتیاز منفی نیز آنها را مجازات کرد. باشگاه ناپولی اما به کمیته ملی المپیک ایتالیا مراجعه و نسبت به این حکم اعتراض کرد که نتیجه آن لغو مجازات این تیم بود.

پس از این فرجام‌خواهی موفق ناپولی بود که سازمان لیگ سری A ایتالیا زمان برگزاری بازی معوقه یوونتوس و ناپولی را روز 17 مارس (27 اسفند) اعلام کرد که زمان برگزاری این بازی دوباره دستخوش تغییر شد.

در حال حاضر شاگردان آندره‌آ پیرلو با 52 امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی سری A ایتالیا هستند و شاگردان جنارو گتوسو هم با 47 امتیاز رتبه ششم را به خود اختصاص داده‌اند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: