پایگاه خبری خانه فوتبال:

 «شیث‌ رضایی» که در روزگاری نچندان دور بازوبند کاپیتانی پرسپولیس را بر دستان خود می‌بست،‌ گفت: رویای فراز کمالوند مربی این روزهای استقلال، نشستن روی نیمکت سرخپوشان پایتخت بود.
 شیث رضایی از جمله بازیکنان پرحاشیه تیم فوتبال پرسپولیس بود. این مدافع که سابقه ۸ بازی ملی را در کارنامه دارد، در گفت‌وگو با ایرنا بار دیگر سخنانی جنجالی را مطرح کرد و مدعی شد مربی این روزهای استقلال یک پرسپولیسی دو آتشه است. برای بررسی شرایط کنونی لیگ برتر، پرسپولیس و فوتبال ایران با این چهره به گفت‌وگو نشستیم. متن کامل این گفت‌وگو به شرح زیر است: 
شرایط پرسپولیس در لیگ را چه طور می‌بینید؟

پرسپولیس در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد و به طور حتم این صدرنشینی ادامه خواهد داشت، پرسپولیس بهترین تیم ایران است، این حرف من نیست، حرف تمام آنهایی است که فوتبالی هستند. هیچ تیمی به اندازه پرسپولیس در این فصل شایسته قهرمانی نیست.

خیلی با اطمینان از قهرمانی پرسپولیس حرف می‌زنید؟

برای اینکه بهترین کادر فنی را در اختیار دارد، بازیکنان این تیم در ایران بهترین هستند و کادر مدیریت باشگاه به خوبی از تیم حمایت می‌کند. این‌ها عواملی است که باعث می‌شود با اطمینان از قهرمانی تیمی حرف بزنم که در چهار سال اخیر قهرمان شده و به هیچ تیمی اجازه نداده که رقیبش باشد.

سپاهان و استقلال در این فصل رقیبان پرسپولیس برای قهرمانی در لیگ برتر نیستند؟

نه تنها این دو تیمی که اسم بردید، بلکه همه تیم‌های لیگ برتری رقیب ‌پرسپولیس هستند، من اصلا حرف دیگری می‌زنم و می‌گویم هر بازی برای پرسپولیس حکم فینال را دارد و آنها باید با این تفکر وارد زمین شوند. الان همه تیم‌ها علیه پرسپولیس متحد شده‌اند و مدام به آن تیم خاص می‌گویند، این‌ها به خاطر این است که زورشان به پرسپولیس در زمین مسابقه نمی‌رسد.

آنها اعتقاد دارند به پرسپولیس بیش از هر تیم دیگری بها داده می‌شود؟

طبیعی است؛ به قطاری حرکت می‌کند سنگ می‌اندازند، با قطار ایستاده که کسی کاری ندارد. من که گفتم زورشان به پرسپولیس در زمین مسابقه نمی‌رسد و به این حربه‌ها متوسل می‌شوند تا سرخپوشان را به حاشیه بکشانند. پرسپولیس در چهار سال اخیر چهار قهرمانی در لیگ برتر کسب کرده، دو بار به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده، قهرمان سوپر جام و جام حذفی شده و برخی ‌تیم‌ها آرزو دارند به نصف این افتخارات پرسپولیس دست یابند. پرسپولیس تیم خاص است، تیمی که این همه افتخار کسب کرده، تیم خاص است!

با وجود داشتن طلب از پرسپولیس، شکایتی مطرح نکردی. دلیلش چیست؟       

برای اینکه من هر چه دارم به خاطر نام بزرگ پرسپولیس بوده است، اگر الان مردم شیث‌ رضایی را می‌شناسند، به خاطر این است که در پرسپولیس بوده است وگرنه یک فوتبالیست گمنام بودم. اگر شما به من زنگ زدید و مصاحبه می‌گیرید به خاطر چیست؟ حتما به این دلیل زنگ زدید که در گذشته عضوی از تیم پرسپولیس بوده‌ام وگرنه کاری با من نداشتید. با تمام این تفاسیر می‌شود از تیمی که عاشق آن هستم، شکایت کنم؟

اما خیلی از بازیکنان قدیمی پرسپولیس این کار را انجام دادند؟

من خیلی‌ها نیستم، عاشق پرسپولیس هستم و تا به امروز یک بار دنبال طلبم‌ از این تیم نرفته‌ام و نخواهم رفت، همه ما باید قدرشناس باشیم و بدانیم اگر در پرسپولیس نبودیم هیچ کس کوچکترین کاری با ما نداشت.

چند روز پیش صحبت عجیبی در خصوص فراز کمالوند انجام دادید؟

کدام صحبت؟

اینکه او یک پرسپولیسی است.

این یک واقعیت است و حرف حقیقت را بر زبان آوردم. فراز کمالوند یک پرسپولیسی دو آتیشه‌ است. در شهرداری تبریز شاگردش بودم و به خوبی می‌دانم او چقدر به پرسپولیس علاقه داشت و وقتی قرمزها برنده می‌شدند، خوشحال می‌شد و به من تبریک می‌گفت و وقتی پرسپولیس شکست می‌خورد ناراحت می‌شد. او همیشه یک آرزوی بزرگ داشت.

شیث رضایی

چه آرزویی؟

فراز کمالوند همیشه آرزو داشت روزی در مربیگری به جایی برسد که از پرسپولیس پیشنهاد داشته باشد. بزرگ‌ترین رویای او نشستن روی نیمکت پرسپولیس در لیگ برتر بود، اما حالا شرایط به گونه‌ای پیش رفته که او به استقلال رفته است، باید قبول کنیم مربی استقلال، یک پرسپولیسی دو آتیشه است.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: