پایگاه خبری خانه فوتبال:

حمید درخشان درباره عدم موفقیت شهریار مغانلو در امر گلزنی برای پرسپولیس در دیدار مقابل مس نوین کرمان گفت: خیلی زود است از بازیکنی که تنها یک هفته در تمرینات بزرگترین و پرافتخارترین تیم ایران حضور پیدا کرده انتظار گلزنی داشته باشیم.

سرمربی پیشین پرسپولیس افزود: شهریار مغانلو نیاز به درک شرایط دارد. او باید ذهن خود را برای بازی در این تیم آماده کند و من فکر می‌کنم خیلی زود است از مغانلو انتظار داشته باشیم در کوتاه‌ترین بازه زمانی ممکن بتواند تاثیرگذاری خوبی در گلزنی پرسپولیس داشته باشد.

وی درباره گل نکردن دروازه خالی حریف توسط مهاجمان پرسپولیس تصریح کرد: وضعیت مهاجمان پرسپولیس از لحاظ روحی کاملاً با سایر تیم‌ها متفاوت است. استرس در ساق پای بازیکنی مثل مهدی عبدی زیاد است. او با آمدن مغانلو احساس خطر کرده است و فکر می‌کند رقیب تازه به تیم آمده تا جای او را بگیرد.

درخشان درباره اعتراض بازیکنان پرسپولیس به مشکلات مالی باشگاه گفت: من فکر می‌کنم بازیکنان حق دارند. باید آنها را درک کرد. مدیریت باشگاه در برخی موارد کوتاهی کرده است. نباید کار را به اینجا می‌کشاندند تا تیمی که در مسیر قهرمانی است به موفقیت‌های خود ادامه دهد.

منبع: مهر

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: