پایگاه خبری خانه فوتبال:

محمد انصاری که دو ماه گذشته از بند مصدومیت رها شد و به تمرینات گروهی بازگشت تا هواداران پرسپولیس چشم انتظار حضور او در زمین باشند، اما کادرفنی این تیم تمایلی به استفاده از انصاری نشان نمی‌داد و تنها در بازی با گل گهر برای چند دقیقه او را به کار گرفت.

مربی تیم پرسپولیس در خصوص او گفته بود که انصاری باید در بازی‌های دوستانه و به شکل کنترل شده به میدان برگردد چرا که آسیب دیدگی سختی را داشته و به این سادگی‌ها نمی‌تواند در بازی رسمی حضور یابد.

اما انصاری که در تمرینات به خوبی خود را نشان داده و در تمرینات پرسپولیس، آمادگی اش را بیش از پیش به نمایش گذاشت، در بازی اخیر جام حذفی مقابل مس نوین در نیمه دوم جایگزین سیدجلال حسینی شد تا دقایق بیشتری در زمین حضور داشته باشد.

انصاری که در بازی با گل گهر به عنوان دفاع چپ به کار گرفته شد، در بازی با مس نوین، در قلب دفاع به میدان رفت تا خود را به عنوان مهره‌ای کارآمد مطرح کند، اما آنچه مشخص بود انگیزه بالایی هم داشت و در چند مورد موفق شد واکنش‌های موثری در کار‌های دفاعی ثبت کند.

انصاری به عنوان یکی از بازیکنان باتجربه و با سابقه در این تیم، از فصل پانزدهم در جمع قرمز‌ها حضور دارد و اکنون پنجمین سال حضورش در پرسپولیس را پشت سر می‌گذارد.

حالا با این میزان آمادگی محمد انصاری باید منتظر ماند و دید که یحیی گل محمدی در بازی‌های پیش رو به این مدافع باسابقه پرسپولیس بیشتر میدان خواهد داد یا در روز‌های پایانی نقل و انتقالات و با جذب فرشاد فرجی تصمیم جدیدی درباره انصاری گرفته خواهد شد.

 

فوتبالی

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: