پایگاه خبری خانه فوتبال:

طرح پیراهن و شورت ورزشی مخصوص بارسلونا برای فصل 22-2021 موضوع حدس و گمان های بسیاری است و موندو دیپورتیوو و فوتی هدلاینز پیش از رونمایی بارسا از لباس فصل بعد خود، حدس هایی در باره طراحی پیراهن و شورت ورزشی بارسا زده اند. در ماه سپتامبر موندو دیپورتیوو از طراحی جذاب پیراهن بارسلونا برای فصل بعد پرده برداشت و چند روز پیش این خبرگزاری گزارش داد که شورت های ورزشی بارسلونا نیز قرار است دو رنگ باشند.

در حالی که همه منتظر تایید رسمی باشگاه بارسلونا و رونمایی از پیراهن و شورت ورزشی بلوگرانا برای فصل بعد هستند، خبرگزاری تخصصی فوتی هدلاینز عکس هایی از آنچه ممکن است شمایل جدید پیراهن و شورت های ورزشی بارسا برای فصل بعد باشد را منتشر کرده است. این عکس ها دقیقا مشابه چیزی است که موندو دیپورتیوو پیش‌بینی کرده بود.

در پیراهن بارسلونا خط های آبی و قرمز با الگوهای مختلفی تکرار شده اند و طرح نشان باشگاه را تداعی می کنند.

01582087

فوتی هدلاینز همچنین طرحی از آنچه ممکن است شورت ورزشی بارسا باشد را نیز منتشر کرده است همانطور که موندو دیپورتیوو پیشتر گزارش کرده بود در عکس فوتی هدلاینز نیز شورت ورزشی بارسلونا دو رنگ است به این صورت که یک سمت آن قرمز و سمت دیگر به طور کامل آبی رنگ آمیزی شده است.

البته باید صبر کرد و دید که پس از رونمایی رسمی بارسلونا از پیراهن و شورت ورزشی سال بعد این باشگاه، حدس موندو دیپورتیوو و فوتی هدلاینز چقدر به واقعیت نزدیک خواهند بود.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: