پایگاه خبری خانه فوتبال:

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بیشتر تیم‌ها مشکلات مالی دارند و در تیم ما هم این بحث است؛ همه تلاش می‌کنیم تا این مشکلات به حداقل برسد.
به گزارش ایرنا، «افشین پیروانی» امروز (دوشنبه) در حاشیه تمرین پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سال سختی بود. اتفاقات بدی رخ داد. انشالله با اتمام سال، اتفاقات بد کنار گذاشته شود و سال جدید را با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی شروع کنیم تا کسی آسیب نبیند. امیدوارم سال خوبی برای هموطنان عزیزم از لحاظ سلامتی و معیشتی باشد.
وی در ادامه راجع به وضعیت مالی و اعتراضاتی که بازیکنان پرسپولیس داشتند افزود: تیم ما مستثنی از جامعه نیست و متاسفانه شرایط بد اقتصادی بر تیم پرسپولیس نیز حاکم است. اکثر تیم‌ها مشکلات مالی دارند و در تیم ما هم این بحث است. تلاش می‌کنیم تا این مشکلات به حداقل برسد.
پیروانی درباره میزبانی هند در گروه پرسپولیس گفت: تصمیم‌گیرنده افراد دیگری بودند. ما باید پیش از این اقدامات و تصمیمات لازم را انجام می‌دادیم و رایزنی می‌کردیم. باید امکانات را ارائه می‌دادیم. با این حال فکر می‌کنم یکی از دلایلی که نتوانستیم در لیگ قهرمانان و همچنین تیم ملی میزبانی بگیریم کمبود امکاناتمان بود. با این حال فکر می‌کنم می‌شد که حداقل در گروه ما، میزبانی به پرسپولیس و ایران برسد. ما پرسپولیس هستیم و در سه سال اخیر ۲ بار به فینال رسیده‌ایم. هرجا بازی باشد مهم نیست و می‌رویم به پیروزی‌هایمان تداوم ببخشیم و هوادارانمان را راضی کنیم.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: