پایگاه خبری خانه فوتبال:

فوت مشکوک آزاده نامداری. ساعتی پیش پیکر بی جان آزاده نامداری یکی از مجریان سابق صدا و سیما در منطقه سعادت آباد در غرب تهران کشف شد.به گزارش خبرگزاری فارس، لحظاتی پیش پیکر بی جان آزاده نامداری یکی از مجریان سابق صدا و سیما در منطقه شهرک غرب تهران کشف شده است.بر اساس پیگیری‌های فارس، پیکر آزاده نامداری جراحت نداشته است و نیروهای اورژانس پس از تماس اعضای خانواده آزاده نامداری در ساعت 18 و 30 دقیقه بر بالین وی حاضر شدند

​خانواده این مجری صداوسیما در چالوس بودند و چند روزی او تنها بوده است و پدر این خانم با اورژانس تماس می‌گیرد. در بررسی‌های بیشتر از پیکر معلوم شد آزاده نامداری خودکشی کرده است و بیشتر از ۲۴ ساعت از فوت وی می‌گذرد

جزئیات اقدام قضایی درباره پرونده آزاده نامداری

سرپرست دادسرای جنایی تهران از اعزام بازپرس ویژه قتل به محل کشف جسد آزاده نامداری خبر داد.

قاضی محمد شهریاری سرپرست دادسرای جنایی تهران، درباره حادثه مرگ آزاده نامداری مجری سابق صدا و سیما گفت: کلانتری ۱۳۴ شهرک غرب ساعتی قبل فوت یک زن جوان را در محل سکونتش به بازپرس ویژه قتل اعلام کرده و در اظهارات اولیه اعلام کرده که این فرد آزاده نامداری است.

وی گفت: بازپرس ویژه قتل تهران به محل حادثه اعزام شده است اما هنوز از صحت و سقم هویت اعلام شده اطلاعی در درست نیست.

شهریاری گفت: پس از حضور بازپرس در صحنه قتل ابتدا هویت متوفی و سپس علت مرگ وی بررسی خواهد شد

نظر اورژانس درباره فوت آزاده نامداری

سخنگوی اورژانس کشور: زمان زیادی از فوت خانم نامداری گذشته است. خالدی: در ساعت ١٨:٣٨ با اورژانس تهران از یکی از برج های سعادت آباد  تماسی  گرفته می شود و ماموران اورژانس بلافاصله اعزام می‌شوند.

مادر خانم نامداری دو روز از او بی خبر بوده است و امروز به منزل او مراجعه می کند و با پیکر بی جان او مواجه می شود.

باتوجه به علایم جسد می توان گفت زمان زیادی از فوت خانم نامداری گذشته بوده است و جنازه متوفی تحویل پلیس می‌شود.

باید پزشکی قانونی درباره علت مرگ، اظهار نظر کند.

عکس آزاده نامداری در جشن تولد

آزاده نامداری

آزاده نامداری

 

آزاده نامداری و سجاد عبادی

آزاده نامداری

آزاده نامداری و سجاد عبادی در مهر 1394 باهم ازدواج کردند.

این زوج در مهرماه سال 1395 صاحب دختری به نام گندم شدند.

 

آزاده نامداری

فعالیت های آزاده نامداری

نامداری کار خود را با همکاری با شبکه زاگرس (کرمانشاه) آغاز کرد و سپس به تهران آمد و در برنامه خط مستقیم شبکه تهران به اجرا در تلویزیون ادامه داد. او مجری برنامه غیرمنتظره شد که روزهای شنبه تا چهارشنبه از شبکه دو سیما پخش می شد، وی با این برنامه به شهرت زیادی رسید.

وی همچنین سابقه اجرای برنامه ورزش امروز شبکه جام جم 1، همچنین اجرای برنامه شب نشینی از شبکه جهانی جام جم، برنامه های مناسبتی، برنامه رادیو هفت و برنامه صبحی دیگر از شبکه آموزش را در کارنامه خود دارد.

آزاده نامداری

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: