پایگاه خبری خانه فوتبال:

سجاد عبادی همسر دوم آزاده نامداری است. او در سال ۱۳۶۰ متولد شده و فارغ التحصیل رشته سیاست گذاری عمومی است. سجاد عبادی به عنوان سرپرست حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه غیرانتفاعی مهر البرز فعالیت می کند. به تازگی آزاده نامداری تصویری از همسرش با یک آیگوآنا در اینستاگرام منتشر کرده است. در قسمت زیر تصویری از حیوان خانگی عجیب همسر آزاده نامداری را قرار داده ایم.

عکسی که آزاده نامداری از همسرش با یک ایگوانا در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است.

azadeh-namdari-wife-2

همسر دوم آزاده نامداری جوانی است به نام سجاد عبادی فرزند رحیم عبادی و فریده ماشینی. نکته جالب این‌که شغل همسر او ربطی به هنر و رسانه ندارد.

azadeh-namdari-wife-1

سجاد متولد ۱۳۶۰ و فارغ التحصیل رشته سیاستگذاری عمومی و سرپرست حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه غیرانتفاعی(غیردولتی) مهرالبرز است و پدرش قائم مقام و عضوهیات علمی همان دانشگاه.

پدر سجاد عبادی رحیم عبادی است که دارای سوابق طولانی در آموزش و پرورش است و مدتی مدیرکل آموزش و پرورش تهران بوده و معاونت پرورشی وزارت آموزش و پرورش هم در کارنامه او به چشم می خورد. او در دولت اصلاحات به ریاست سازمان ملی جوانان رسید.

رحیم عبادی که حالا پدرشوهر آزاده نامداری است، استادیار دانشگاه فرهنگیان و عضو هیئت امناء و هیئت موسس و قائم مقام دانشگاه غیردولتی مهرالبرز اولین دانشگاه مجازی ایران است.

azadeh-namdari-wife-3

پدر شوهر آزاده نامداری

مرحومه فریده ماشینی مادر سجاد عبادی که هم اکنون در قید حیات نیست فارغ التحصیل مطالعات زنان از دانشگاه علامه و مهندسی شیمی از دانشگاه امیر کبیر بود بیشتر به عنوان پژوهشگر و فعال زنان شناخته می شد. ماشینی در خرداد ۹۱ و بعد از مدتی ابتلا به سرطان درگذشت.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: