پایگاه خبری خانه فوتبال:

عارف غلامی و بابک مرادی جزو کرونایی‌های استقلال هستند. علاوه بر آنها هر دو دروازه‌بان این تیم هم کرونا گرفتند و مهدی قایدی را هم باید به این لیست اضافه کرد. با این حال پیش‌بینی می‌شود ساختار دفاعی استقلال تغییر زیادی نکند. احتمالا مثل چند بازی قبلی که فرهاد مجیدی تیمش را ارنج کرد، سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند زوج اصلی دفاع مرکزی استقلال را تشکیل می‌دهند و در کناره‌ها هم میلیچ و احمد موسوی بازی می‌کنند.

همان طور که می دانید محمد نادری هم چهار کارته و محروم است و نمی‌تواند مقابل پیکان به میدان برود. شاید اگر نادری محروم نبود و یا بابک مرادی کرونا نداشت مجیدی از میلیچ یک خط جلوتر استفاده می‌کرد اما حالا احتمال استفاده از مدافع کروات در دفاع چپ خیلی بیشتر شده است.

 مجیدی امیدوار است تا روز بازی با پیکان و البته تا لیگ قهرمانان آسیا بقیه بازیکنانش مصدوم نشوند و کرونا نگیرند. البته چند بازیکن استقلال هم از نظر بدنی کمی عقب هستند و باید خود را به سطح بقیه برسانند. نکته دیگر این که بزرگترین دغدغه و دلمشغولی مجیدی به دروازه‌بانی استقلال برمی‌گردد که هر دو دروازه‌بانش کرونایی شدند و خیلی بعید است که به بازی با پیکان برسند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: