پایگاه خبری خانه فوتبال:

اولین مسابقه لیگ برتر فوتبال از هفته نوزدهم در سال 1400 در شهر اراک بین دو تیم آلومینیوم و فولاد خوزستان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال روز پنجشنبه 12 فروردین 1400 با مسابقه دو تیم آلومینیوم اراک و فولاد خوزستان در اراک آغاز می شود. این نخستین مسابقه فوتبال باشگاهی ایران در سال جدید است. جذابیت های این بازی فقط محدود به نتیجه و شرایط جدول نیست. تقابل دو مربی استقلالی حواشی و جاذبه های زیادی خواهد داشت. علیرضا منصوریان مقابل جواد نکونام قرار می گیرد. 

البته مسابقه فولاد خوزستان در هفته هجدهم مقابل گل گهرسیرجان لغو شد تا این نماینده ایران آنطور که دلخواه سرمربی اش برای حضور در پلی اف لیگ قهرمانان آماده شود. حالا در شروع جدید فولاد خوزستان به دنبال برد در سال جدید است. قرمزپوشان اهوازی سال 1399 را با شکست مقابل استقلال تمام کردند. آلومینیوم اراک هم بعد از باخت سنگین عجیب 6 بر یک مقابل سپاهان تیم مس رفسنجان را برد تا منصوریان شرایط مناسبی در تیم جدیدش پیدا کند.

دیدار رفت دو تیم در اهواز با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید.  در بازی فردا تیم برنده می تواند روی پله چهارم جدول لیگ بایستد. فولاد بعد از پرسپولیس دومین خط دفاع مستحکم لیگ را دارد و این تیم فقط 11 گل دریافت کرده به همین خاطر خیلی ها معتقدند که نکونام تیمش را به سبک کی روش به میدان می فرستد دفاعی قوی متکی بر ضد حملات. در آنسوی میدان هم علیرضا منصوریان تقریبا همین ویژگی ها را در مربیگری اش دارد. تقابل دو دستیار سابق کی روش در آغاز سال جدید دیدنی خواهد بود. باید دید کدام یک شاگرد بهتری برای مربی پرتغالی و سابق تیم ملی بوده اند.

برنامه مسابقات هفته نوزدهم لیگ برتر:

پنجشنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۰

آلومینیوم اراک - فولاد خوزستان –ساعت ۱۶:۳۰- ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک

شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۰

پدیده مشهد- پرسپولیس –ساعت ۱۶:۳۰- ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد

تراکتور تبریز - مس رفسنجان– ساعت ۱۷- ورزشگاه یادگار امام تبریز

ذوب‌آهن اصفهان- صنعت نفت آبادان–ساعت ۱۷:۳۰- ورزشگاه فولاد شهر اصفهان

استقلال - پیکان تهران – ساعت ۱۸:۵۰- ورزشگاه آزادی تهران

دوشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۰

سایپا تهران - سپاهان– ساعت ۱۶:۳۰- ورزشگاه پاس قوامین تهران

گل‌گهر سیرجان - ماشین‌سازی تبریز–ساعت ۱۷- ورزشگاه شهید سردار سلیمانی سیرجان

نفت مسجدسلیمان - نساجی مازندران – ساعت ۱۷ - ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: