پایگاه خبری خانه فوتبال:

وزیر ورزش و جوانان در صحبت های اخیرش در مورد حضور شائبه برانگیز مهدی رسول پناه در باشگاه پرسپولیس، با ادعای عجیبی مبنی بر نقش جعفر کاشانی باعث شد تا خانواده آن مرحوم واکنش نشان دهند.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مسعود سلطانی فر چند روز قبل در مصاحبه ای که انجام داد، در مورد ماجرای حضور مهدی رسول پناه در پرسپولیس و اینکه گفته می شود داندپزشک او بوده، توضیحاتی ارائه کرد. وی عنوان داشت که رسول پناه اصلا در تهران مطبی ندارد و دندانپزشک او نبوده اما با وی آشنایی قبلی داشته و این شخص با مرحوم جعفر کاشانی آشنا بوده و در باشگاه شاهین هم با وی همکاری داشته است.
وزیر ورزش در بخشی از صحبت های خود به مورد جالبی اشاره می کند که رسول پناه شخص علاقه مندی به پرسپولیس بوده و انتخاب او به عنوان مدیرعامل به تصمیم او نبوده و اعضای هیات مدیره چنین تصمیمی گرفته اند! مطالبی که اگرچه می توان شنید اما باور آن دور از ذهن و غیرواقعی است.
این برای بار چندم بوده که از سوی وزراتی ها حضور شخصی مثل رسول پناه در پرسپولیس به جعفر کاشانی ربط داده می شود. همین باعث شد تا حمیدرضا کاشانی پسر آن مرحوم واکنش نشان داد. او از اینکه وزیر ورزش بابت انتخاب رسول پناه و حاشیه هایی که در زمان مدیریت وی در باشگاه رخ داد، مورد نقد شدید هواداران و پیشکسوتان تیم قرمز پایتخت قرار گرفته و اکنون به جای قبول تصمیم اشتباهی که گرفته، به دنبال این است که حضور چنین افرادی را به گردن دیگری بیندازد، گلایه مند بود. 
پسر کاشانی در بخشی از صحبت هایش می گوید: "اینکه بخواهند در چنین شرایطی از اسم پدرم استفاده کنند و مدام برخی افراد بعضی تصمیماتشان را به نام پدر من نسبت دهند، دور از انصاف است و مراتب ناراحتی خانواده خود را اعلام می کنیم. برای پرسپولیس آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم اخلاق در فوتبال پررنگ تر شود و شاهد برخی این بی اخلاقی ها نباشیم."
سوالی که پیش می آید این است چرا سلطانی فر برای تایید تصمیمات غلط یا حتی درستی که گرفته از نام افراد استفاده می کند که در نهایت هم منجر به ایجاد چنین واکنش هایی می شود؟ آیا اخلاقی است که وزیر ورزش اشتباه بزرگ خود و تبعات آن را به پای شخصی بنویسد که هم اکنون در حیات نیست و نوعی شانه خالی کردن از مسئولیتی است که سلطانی فر نتوانسته به درستی به نتیجه برساند؟
آیا سلطانی فر خودش می داند در مورد دو باشگاه پرسپولیس و استقلال چه تصمیمات ویرانگری گرفته که این روزها با مصاحبه هایش سعی دارد تبعات آن را به گردن دیگران بیندازد و خودش را از این مهلکه نجات دهد؟ چه لزومی دارد که برای انتخاب نفرات تعیین شده در این دو باشگاه او متوسل به چنین صحبت هایی شود؟ چرا وزارت ورزش و جوانان بعد از گلایه های خانواده مرحوم کاشانی واکنشی که نشان دهد قصد دروغگویی نداشته اند، نشان نمی دهد؟ 
واکنش های وزیر ورزش حداقل در مورد سرخابی ها حکایت از این دارد که او و یارانش در وزارتخانه تا چه اندازه در مورد تصمیماتشان ناپایدار و بی هدف بوده اند. و این چنین دو باشگاه باید این روزها در مشکلات مالی و هزاران اتفاقات حاشیه ای دست و پنجه نرم کنند و روزهای تیره ای را تجربه کنند. 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: