پایگاه خبری خانه فوتبال:

نشریه «آرا» کاتالونیا مدعی شد که نیمار بار دیگر روند مذاکراتش با باشگاه پاری‌سن‌ژرمن را متوقف کرده چرا که هنوز امیدوار است که مسیر بازگشتش به بارسلونا هموار شود.

با انتخاب خوان لاپورتا به عنوان رئیس جدید باشگاه بارسلونا بسیاری از بارسلونایی‌های فعلی و سابق نسبت به بهبود اوضاع باشگاه امیدوار شده‌‌اند و نیمار هم ظاهراً خوشبین است که رئیس جدید شرایطی برای بازگشت وی به نوکمپ مهیا کند. در همین حال خوان لاپورتا هم هرگز احتمال بازگشت نیمار را رد نکرده است.

طبق ادعای نشریه آرا، نیمار در حالی به بازگشت به بارسلونا امید دارد که تنها یک سال دیگر به قراردادش با پاریسی‌ها باقی مانده است. در واقع PSG‌ باید در این مدت نظر او را برای تمدید قرارداد جلب کند وگرنه تابستان سال 2022 بدون اینکه چیزی از بابت فروش او کسب کند، این بازیکن برزیلی را از دست خواهد داد.

چند روز پیش نیز آندره کوری، یکی از افراد نزدیک و مورد اعتماد نیمار مدعی شده بود که نیمار و مسی فصل آینده در کنار هم بازی خواهند کرد اما نه در پاری‌سن‌ژرمن بلکه در بارسلونا. در همین حال نشریه کاتالان نوشته که پینی زاهاوی، مدیربرنامه‌های نیمار که سال 2017 او را به پاری‌سن‌ژرمن برد، یک ماه پیش با خوان لاپورتا ملاقاتی داشته که در آن علاوه بر صحبت درباره انتقال داوید آلابا مدافع میانی اتریشی بایرن مونیخ به بارسلونا، درباره بازگشت نیمار به نوکمپ هم صحبت‌هایی انجام شده است.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: