پایگاه خبری خانه فوتبال:

نشان24فرزاد حسنی ضمن تکذیب خبر های فضای مجازی در خصوص پیوستن به شبکه های خارج از کشور گفت: هم اکنون در منزل پدری و در کنار مادر هستم، پشت میز مطالعه و مشغول کتاب خواندن هستم.

بیوگرافی و زندگینامه فرزاد حسنی

بیوگرافی فرزاد حسنی مجری و بازیگر سینما و تلویزیون به همراه فیلم شناسی و عکسهای جدید “فرزاد حسنی” را  ببینید.

نام:فرزاد

نام خانوادگی:حسنی

تاریخ تولد:1356/06/21

محل تولد:خانی آباد تهران

همسر سابق:آزاده نامداری

زمینه فعالیت:مجری تلویزیون، نویسنده، گوینده رادیو

تحصیلات:مهندسی مکانیک دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی

--------------------------------------------------------------------------

زندگی شخصی فرزاد حسنی

فرزاد حسنی

فرزاد حسنی در بیمارستان عیوض زاده خانی آباد تهران متولد شد. وی دو برادر دیگر به نام های فرهاد و فرشاد دارد که از خودش کوچکتر هستند.

مادر فرزاد از سادات است و نامش شکوه السادات می باشد و به گفته خودش هیچگاه نصایح مادرش را از یاد نمی برد و در یک خانواده کاملا مذهبی بزرگ شده و مادرش همیشه با وضو به او شیر داده است. بشدت به مادرش وابسته است . سعی می کند هیچ گاه نمازش قضا نشود مخصوصا نماز صبح . نام پدرش مرتضی است.

به بازی بازیگرانی چون عزت ا... انتظامی " رضا کیانیان " پرویز پرستویی " خسرو شکیبایی و ... علاقه دارد . هر وقت دلش بخواهد می تواند شعر بگوید .

خصوصیات اخلاقی و شخصی فرزاد حسنی

دوران کودکی اصلا بچه شیطانی نبود و همیشه شاگرد اول بود . از فوتبال متنفر است . جسارت و حاضر جوابی خاصی دارد . زیاد اهل حساب و کتاب نیست و ولخرجی اش را همه می دانند .او احترام به دیگران و حتی کوچکتر از خود را هیچ گاه از یاد نمی برد . از خدا حسابی می ترسد . زیاد از رانندگی خوشش نمی اید . زیاد مطالعه می کند . خیلی ادم عاطفی است و اصولا قاضی خوبی هم ? هست .

همیشه به دنبال اجراهایی است که در ان ازادی عمل داشته باشد و ان را طبق خواسته و روش خود پیش ببرد . به موقع جدی است ولی اکثر مواقع شوخ طبع است و به قول معروف در شوخی حتی به خودش هم رحم نمی کند . زیاد اهل مسافرت نیست و سفرکردن را دوست ندارد .

از رنگ ابی خوشش می اید . نمازخوان و مقید است و اصولا ادم بدقولی نیست . برای شهدا احترام فوق العاده ای قائل است . زود عصبانی می شود . اطلاعات عمومی خوبی دارد .

وارد مسائل حاشیه نمی شود و از کارهای خاله زنکی خوشش نمی اید . اصلا خودش را نمی گیرد و دوست دارد با مردم باشد و در کنار انها " به همین دلیل مدام از وسائل نقلیه عمومی از جمله تاکسی و اتوبوس استفاده می کند . او می گوید :وقتی ادم با خودش صادق نباشد " برای دیگران هم ادا در می اورد .

ازدواج و جدایی فرزاد حسنی و آزاده نامداری

در اردیبهشت 1392 فرزاد حسنی و آزاده نامداری با حضورشان در کنسرت فرزاد فرزین ازدواج خود را رسانه ای و در 6 تیر 1392 به عقد هم درآمدند و سید حسن خمینی عاقد آن ها بود. اما بعد از حدود یک سال در خرداد 1393 این دو از هم جدا شدند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: