پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

 

 

جعفر سمیعی مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره باشگاه، سیدمحمد فیاض عضو هیات مدیره باشگاه و شهردار منطقه ۱۸ تهران، علی توکلی شهردار منطقه ۱۹، ابراهیم شکوری معاون اجرایی و علی عطایی معاون اداری و پشتیبانی باشگاه پرسپولیس، از جمله نفراتی بودند که در ورزشگاه شهدای گمنام که در اختیار پرسپولیس قرار گرفته است، حضور پیدا کردند و به بازدید از این مجموعه پرداختند.

این ورزشگاه برای این که مورد بهره‌وری مناسب قرار بگیرد، به افزایش امکانات و بازسازی و بهسازی بخش‌های مختلف نیاز دارد. در جریان این بازدید میدانی، هماهنگی برای این مسائل صورت گرفت.

قرار است اقدام‌های عمرانی به زودی و همزمان با حضور تیم فوتبال پرسپولیس ایران در هند و برگزاری مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا آغاز شود و این مجموعه بعد از آماده‌سازی برای فصل پیش‌روی رقابت‌های فوتبال پایه تهران در اختیار آکادمی فوتبال پرسپولیس، قرار می‌گیرد تا محل برگزاری تمرینات، بازی‌ها و استعدادهای فوتبال باشد.

مدیریت باشگاه پرسپولیس بر توجه به فوتبال پایه و تقویت ساختارهای سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در این بخش تاکید دارد و بازسازی و تجهیز مجموعه شهدای گمنام برای تبدیل شدن به کمپ و مرکز تیم‌های پایه و توسعه فوتبال به عنوان یادگاری برای آینده فوتبال پرسپولیس و تهران در همین راستا، صورت می‌گیرد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: