پایگاه خبری خانه فوتبال:

امشب در چارچوب مهمترین بازی رقابت های فوتبال اروپا، بارسلونا در ورزشگاه آلفردو دی استفانو میهمان رئال مادرید خواهد بود. این دیدار می تواند مسیر قهرمان لالیگا در این فصل را مشخص کند و به رقابت حساس بارسا، رئال و اتلتیکومادرید هیجان بخشد.

رونالد کومان در نشست خبری پیش از دیدار مقابل رئال مادرید از بازی در ورزشگاه آلفردو دی استفانو صحبت کرد و از منتقدان زیدان و کهکشانی ها ایراد گرفت.

او در پاسخ به سوال خبرنگار اسپورت کاتالونیا، پیامی به بازیکنان بارسلونا فرستاد و از تفاوت های ال کلاسیکوی امروز با ال کلاسیکوی گذشته در فصل جاری پرده برداشت. ال کلاسیکوی ابتدای فصل در تاریخ 3 آبان 99 برگزار شد که در ورزشگاه نیوکمپ، بارسلونا مقابل رئال مادرید تن به شکست 3 بر یک داد.

رونالد کومان گفت: از خیلی از جهات بازی امشب با رئال مادرید با ال کلاسیکوی ماه اکتبر ( 3 آبان 99) تفاوت های بسیاری دارد. 2 تیم پیشرفت چشمگیری داشته اند ولی به نظرم در ال کلاسیکوی اول، بارسلونا در ابتدای مسابقه تیم بهتری بود و سپس ماجرای پنالتی و ویدیوچک پیش آمد و بازی از دست ما خارج شد.

در آن بازی خطایی روی راموس توسط لنگله صورت گرفت که داور آن را پنالتی تشخیص داد و موجب اعتراض شدید کومان (اینجا) و رسانه های بارسایی شد. موندو دپورتیوو در گزارشی اعلام کرد که داور بازی با رئال در آن بازی به عمد نظر داوران ویدوچک را قبول نکرده است و صوت آن را منتشر کرد.

کومان گفت: از آن موقع به بعد ما پیشرفت چشمگیری داشتیم. این بدین معنا نیست که ما در گذشته بد بودیم ولی اکنون تاثیرگذار بازی می کنیم و در دفاع عملکرد ما بهبود پیدا کرده است. ما همچنین توانستیم با تغییر سیستم و تاکتیک بازی، یک نتیجه عالی رقم زنیم. اکنون بارسلونا به فُرم خوبی دست یافته و انرژی زیاد بدست آورده است.

سرمربی بارسلونا تصریح کرد: چیزی که من از بازیکنان بارسلونا می خواهم این است که در بازی مقابل رئال مادرید، مبهوت ورزشگاه رئال مادرید نشوند و به خودشان مسلط باشند. ما باید بتوانیم بازی خودمان را در زمین رئال ارائه دهیم. ما تاکتیک خودمان را اجرا خواهیم کرد. همان تاکتیکی که اخیراٌ به نمایش گذاشتیم و نتیجه گرفتیم.

ال کلاسیکو حساس رئال مادرید و بارسلونا امشب از ساعت 23 و 30 دقیقه برگزار خواهد شد.

منبع: فارس

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: