پایگاه خبری خانه فوتبال:

 شاید این برای نخستین بار بود که عموم رسانه ها در انتقاد همسو و هماهنگ از یک تصمیم نادرست و عجیب متحد و هم صدا بودند تا گسترده ترین انتقادات از تصمیم و انتصاب عجیب عزیزی خادم رئیس جدید فدراسیون فوتبال مطرح شود.
مجتبی خورشیدی که شانزدهم فروردین به عنوان سرپرست تیم ملی فوتبال ایران انتخاب شد با این وجود که از چهره های نه چندان مطرح فوتبال باشگاهی ایران محسوب می شد حالا در صدر اخبار رسانه ها البته با رویکرد انتقادی قرار دارد.
استعفای سخنگو و مدیر روابط عمومی جدید فدراسیون هم فعلا نتوانسته عزیزی خادم را از این تصمیم منصرف کند اما فشار برخی نهادهای سیاسی ، تماس های مکرر نمایندگان مجلس و حتی ورود وزارت ورزش به این موضوع ممکن است تغییراتی در تصمیم رئیس تازه وارد فدراسیون فوتبال ایجاد کند.
توضیحات عجیب و غیر قابل پذیرش عزیزی خادم در برنامه ورزش و مردم روز جمعه پیرامون انتصاب مجتبی خورشیدی نه تنها شرایط را به سود او رقم نزده بلکه فشار انتقادات را بیشتر کرده و حالا اهالی رسانه بر این باور هستند که قطعا رئیس فدراسیون فوتبال هیچ استدلال و توجیه مناسبی برای این تصمیم نادرست مدیریتی نداشته که حتی نمی تواند در مقابل دوربین تلویزیون از انتخاب خودش دفاع کند.

فدراسیون فوتبال تا کنون در جذب منابع مالی مورد نیاز بر خلاف شعارهای پیش از انتخابات ناکام بوده و بر همین اساس به حمایت مجلس و وزارت ورزش برای اجرای برنامه های مورد نظر نیاز دارد اما انتخاب خورشیدی از جمله موانعی است که ممکن است در مسیر حمایت ها خلل ایجاد کند.

عزیزی خادم یا باید با دفاع از تصمیمات شخصی خودش و تقابل با افکار عمومی ، رسانه ها حتی دولت و مجلس به تنهایی این مسیر را دنبال کند و یا در برابر فشارها تسلیم شود. بر همین اساس راه حل برون رفت از این بحران خودساخته می تواند برکناری یا استعفای تشریفاتی سرپرست جدید فدراسیون فوتبال باشد که ممکن است در روزهای آتی تحقق یابد.

اما در صورتی که رئیس جدید فدراسیون همچنان بر تصمیم خودش پافشاری کند و خورشیدی در این سمت ماندگار شود مسئولیت مستقیم تبعات این تصمیم و البته شرایطی که در هفته های باقیمانده برای تیم ملی فوتبال ایران پیش خواهد بود بر عهده شخص عزیزی خادم خواهد بود.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: