پایگاه خبری خانه فوتبال:

سرخ‌ها در آغاز ماجراجویی جدید خود در لیگ قهرمانان امروز به مصاف الوحده امارات خواهند رفت. نایب قهرمان آسیا در فصل گذشته امید زیادی دارد تا موفقی چند سال اخیر خود در این مسابقات را تکرار کند.

در بازی امروز حامد لک همچنان گلر شماره یک سرخ ها خواهد بود تا از عنوان سال گذشته‌اش که بهترین گلر لیگ قهرمانان شده بود دفاع کند. اما در خط دفاع بر خلاف گمانه‌زنی‌هایی که طی روزهای اخیر در رسانه‌ها مطرح شده بود علی شجاعی گزینه یحیی برای حضور در دفاع چپ سرخ‌ها نیست و این وحید امیری است که دو خط عقب تر خواهد آمد تا در خط دفاعی به میدان برود.

خط دفاعی که با سیدجلال حسینی، کنعانی و سیامک نعمتی کامل خواهد شد. نعمتی در این بازی همانند بازی برابر نساجی جایگزین مهدی شیری خواهد شد. بازیکنی که اشتباه مرگبارش در فینال سال قبل هنوز حسرت بزرگ هواداران است.

در خط میانی یحیی گل‌محمدی، از نوراللهی و سرلک به عنوان هافبک دفاعی و ترابی و پهلوان به عنوان دو وینگر خود استفاده خواهد کرد و در خط حمله هم امید عالیشاه که در بازی آخر سرخ‌ها برابر نساجی نیمکت نشین شده بود در این بازی زوج شهریار مغانلو خواهد بود.

ترکیب احتمالی پرسپولیس:

حامد لک، جلال حسینی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سیامک نعمتی، وحید امیری، احمد نوراللهی، میلاد سرلک، مهدی ترابی، احسان پهلوان، امید عالیشاه و شهریار مغانلو

منبع: خبرورزشی

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: