پایگاه خبری خانه فوتبال:

ماریو دراگی نخست وزیر ایتالیا در یک کنفرانس مطبوعاتی اقدامات جدید برای مبارزه با شیوع بیماری کووید-19 در ایتالیا را اعلام کرد اما شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» گزارش می‌دهد که اخبار بیشتری در انتظار دنیای ورزش است.

خبرگزاری «ANSA» ایتالیا با انتشار گزارشی مدعی شد که دسترسی عمومی باید در اماکن ورزشی روباز با حداکثر 1000 تماشاگر و در اماکن ورزشی سربسته حداکثر با 500 تماشاگر، برای کلیه مسابقات رسمی  که توسط کمیته ملی المپیک ایتالیا و کمیته پارالمپیک ایتالیا به رسمیت شناخته شده‌اند، مجاز باشد.

دولت ایتالیا اخیراً به شهر رم برای میزبانی از بازی‌های یورو 2020 در تابستان امسال مجوز داد و گابریل گراوینا رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا هم امیدوار است که هواداران بتوانند در ماه مِی  در دیدار فینال جام حذفی ایتالیا بین تیم‌های یوونتوس و آتالانتا در ورزشگاه حضور پیدا کنند.

آندره‌آ کاستا، معاون وزیر در گفت‌وگو با «اسکای اسپورت ایتالیا» گفت: کارهایی در جریان است. ما مطمئناً بازی‌های یورو را با حضور هواداران خواهیم داشت و همچنین می‌خواهیم که تماشاگران در تاریخ اول مِی (11 اردیبهشت) در دیدار فینال جام حذفی ایتالیا حضور پیدا کنند اما هنوز چیزی تأیید نشده است.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: