پایگاه خبری خانه فوتبال:

تیم فوتبال پرسپولیس در حالی مقابل الریان صف آرایی خواهد کرد که با کسب پیروزی در این دیدار گام بلندی به سوی صعود به مرحله بعدی برمی‌دارد و صدرنشینی اش را تا پایان هفته سوم قطعی می‌کند. باتوجه به دو بازی پشت سر هم مقابل گوآ و احتمال برتری برابر این تیم، به دست آوردن سه امتیاز مقابل تیم الریان اهمیت بالایی برای شاگردان یحیی گل‌محمدی دارد و طبیعتا بسته نگه داشت دروازه در این بازی نیز کار قرمزها برای پیروزی را راحت تر خواهد کرد.

در این بازی هم حامد لک در درون دروازه پرسپولیس خواهد بود و پس از کلین شیت نسبتا بی دردسر در مقابل الوحده، این بار کار سختی مقابل بولی و یاسین براهیمی خواهد داشت؛ دو مهاجمی که هماهنگی بالایی دارند و در حالی به مصاف پرسپولیس می‌آیند که فشار زیادی را روی خود حس می‌کنند و به دنبال گلزنی خواهند بود.

حامد لک که این فصل در تلاش برای به دست آوردن دستکش طلایی لیگ برتر است، در لیگ قهرمانان 2020 در دو بازی حساس حذفی مقابل السد و پاختاکور دروازه اش را بسته نگه داشت و در مقابل التعاون و الشارجه نیز گل نخورد تا در مجموع با شش کلین شیت آسیایی به استقبال الریان بیاید؛ او البته علاوه بر مهاجمان الریان، شجاع خلیل زاده را هم در توپ های هوایی پیش رو خواهد داشت.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: